Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
De verkoper heeft voor deze motor geen omschrijving opgegeven.
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | Watergekoelde 4-takt,16 kleppen DOHC 90° V4 |
Boring x slag | 72|48 |
Cilinder inhoud | 782 |
Comp. verhouding | |
Kleppen | 4 kleppen per cilinder |
Brandstof toevoer | |
Ontsteking | |
Vermogen | 110|82|10500 |
Max. koppel | 83|8.750 |
Koppeling | natte platen koppeling |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 22 |
Topsnelheid | |
ABS | optie |
Frame | aluminium brugframe |
Vering voor | |
Vering achter | |
Remmen voor | dubbele 296 mm schijf, driezuigerremklauwen |
Remmen achter | enkele 256 mm schijf, driezuigerremklauw |
Voorband | 120/70 ZR 17 |
Achterband | 180/60 ZR 17 |
Wielbasis | 1.440 |
Lengte | |
Breedte | |
Hoogte | |
Zithoogte | 805 |
Drooggewicht | 210 |
Leverbare kleuren | |
Beschrijving | |
 | Bathmen , Overijssel |
 | 06-38357616 |
Een stukje historie: HONDA in 1965 - In 1965 sprong Honda, altijd op zoek naar marktkansen, in op een voor hun nieuw marktdeel met een grotere, zwaardere en snellere machine dan men tot dan toe produceerde. De innovatieve 43 pk CB450 twin was geboren. De motor was uitgerust met een double over-head camshaft met een torsieveren klepbediening die de machine een 166 km/uur deed lopen. Een geduchte concurrent van de 500 cc motoren. Ondanks deze uitstekende prestaties bleven de verkopen zwaar achter bij de verwachtingen. Wereldwijd.
Snel navigeren? Bekijk hier alle typen van MOTO GUZZI