Nieuwsbrief:

HONDA  VFR 400 R - 1988

Bouwjaar:
1988
Kleur:
Rood-wit-blauw
Vermogen:
43 kW
Teller:
18.346 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
honda - vfr-400-r
honda - vfr-400-r
honda - vfr-400-r
honda - vfr-400-r
honda - vfr-400-r
honda - vfr-400-r
honda - vfr-400-r
honda - vfr-400-r
honda - vfr-400-r
honda - vfr-400-r
honda - vfr-400-r
honda - vfr-400-r
honda - vfr-400-r
honda - vfr-400-r
honda - vfr-400-r
honda - vfr-400-r
honda - vfr-400-r
honda - vfr-400-r
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

Zeer mooie VFR400R.

In 100% originele staat - staat er gewoon bij zoals in 1988 verkocht.
 

Nieuwe banden.

Volledige grote beurt gehad, incl. kleppen stellen.

 

Echt een hele mooie VFR400R met weinig km's.
 

  • Wij zijn gespecialiseerd in onderhoud en reparatie en dé plek voor motorliefhebbers, waar passie, techniek en deskundigheid samenkomen. Of je nu een doorgewinterde motorrijder bent of net begint aan je avontuur op twee wielen, ons team staat klaar om je te helpen. Wij begrijpen dat een motor niet zomaar een voertuig is, maar een verlengstuk van je persoonlijkheid en een bron van avontuur. Bij ons vind je niet alleen motoren en accessoires, maar ook een warme sfeer waar je je meteen thuis voelt.
    Kom langs, ontdek onze collectie en ervaar de liefde voor motoren zoals wij die voelen. We kijken ernaar uit je te ontmoeten!


Opties en Accessoires:
Originele uitlaat




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Motorservice Ossendrecht
Molenstraat 16
Ossendrecht
Plan de route
0164-674380
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Mousetrap" betekent: Hefboommechaniek dat door Harley-Davidson in de periode 1952—1967 werd gebruikt bij de introductie van de handkoppeling en voetschakeling op de zware 1200CC modellen. De fabrieksaanduiding was clutch booster. Omdat het koppelingsmechanisme was ontworpen voor voetkoppeling en ongewijzigd bleef, bleek handbediening te zwaar, waarbij een sterke hulpveer en een kantelmechanisme uitkomst boden. De bijnaam mousetrap voor dit mechaniek werd ontleend aan het risico dat bij demontage bestond. Menig sleutelaar blesseerde de toppen van zijn vingers door niet te anticiperen op het omklappen van het mechaniek, wanneer het stangetje van de koppelingshevel werd verwijderd, waarmee de verankering van het mechaniek verdween. Overigens kan om dit probleem te elimineren een mousetrap eliminator worden gekocht, een hulpstuk dat het kantelmechaniek vastzet.
© 2000 - 2025 Motoroccasion