Nieuwsbrief:

HONDA  VFR 1200 X CROSSTOURER - 2013

Garantie: Ja
40520 Km
Grijs metallic
honda - vfr-1200-x-crosstourer
honda - vfr-1200-x-crosstourer
honda - vfr-1200-x-crosstourer
honda - vfr-1200-x-crosstourer
honda - vfr-1200-x-crosstourer
honda - vfr-1200-x-crosstourer
honda - vfr-1200-x-crosstourer
honda - vfr-1200-x-crosstourer
honda - vfr-1200-x-crosstourer
honda - vfr-1200-x-crosstourer
honda - vfr-1200-x-crosstourer
honda - vfr-1200-x-crosstourer
honda - vfr-1200-x-crosstourer
honda - vfr-1200-x-crosstourer
honda - vfr-1200-x-crosstourer
honda - vfr-1200-x-crosstourer
honda - vfr-1200-x-crosstourer
honda - vfr-1200-x-crosstourer
honda - vfr-1200-x-crosstourer
honda - vfr-1200-x-crosstourer
honda - vfr-1200-x-crosstourer
honda - vfr-1200-x-crosstourer
honda - vfr-1200-x-crosstourer
honda - vfr-1200-x-crosstourer
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Nèt binnen en dus nog niet gepoetst : VFR 1200 X CrossTourer.  Deze betrouwbare Honda heeft ABS, TCS, H.I.S.S., verwarmbare handvatten, boordcomputer, handkappen gespaakte wielen, een Givi topkoffer en een LeoVinci uitlaat .Prachtige motorfiets met veel koppel en uitstekende rijeigenschappen.
  • Inruil mogelijk.


    Stella Motoren
    Hommel 9
    7317 BL APELDOORN
    055-3032254
    verkoop@stellamotoren.nl
    Geopend:
    Dinsdag t/m vrijdag van 09:00 tot 18:00
    Zaterdag van 09:00 tot 17:00


Opties en Accessoires:
12 V aansluiting, Boordcomputer, Cardan, H.I.S.S., Handkappen, Handvat verwarming, LED richtingaanwijzers, Navigatiesteun, Spaakvelgen, Sportuitlaat, Topkoffer, Traction control




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Stella Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1970 - Heel modern waren de H-4 halogeenlampen. De brandstoftank was in drie versies leverbaar: 24 liter, 17 liter en een 17 liter exemplaar met verchroomde flanken (de "Toaster tank"), dat eigenlijk alleen voor de export naar de Verenigde Staten bedoeld was en alleen in 1972 en 1973 geproduceerd werd. Alle krukassen maakten slagen van 70,6 mm, waardoor verschillen in cilinderinhoud alleen door wisselende boringen verkregen werden. Hier zou BMW bij de luchtgekoelde boxers aan vasthouden tot in 1995, toen de R 100 R Mystic uit productie ging. De /5 serie kwam waarschijnlijk net op tijd op de markt. De Vollschwingen BMW's hadden het merk door de moeilijke tijden in de jaren vijftig gesleept, maar waren absoluut niet meer geschikt om de opkomende markt in de jaren zeventig te bedienen. Rond 1970 waren met name de Japanse fabrikanten op de markt gekomen met zware, snelle machines. BMW besloot in de /6-serie de R 50/5 niet meer te vervangen, maar het programma "in de hoogte" uit te breiden met de R 90/6 en de R 90 S. Men ging meer aandacht besteden aan het uiterlijk van de motorfietsen.
© 2000 - 2024 Motoroccasion