Nieuwsbrief:

HONDA  ST 1300 PAN EUROPEAN - 2004

Garantie: Ja
90477 Km
ZILVERGRIJS
honda - st-1300-pan-european
honda - st-1300-pan-european
honda - st-1300-pan-european
honda - st-1300-pan-european
honda - st-1300-pan-european
honda - st-1300-pan-european
honda - st-1300-pan-european
honda - st-1300-pan-european
honda - st-1300-pan-european
honda - st-1300-pan-european
honda - st-1300-pan-european
honda - st-1300-pan-european
honda - st-1300-pan-european
honda - st-1300-pan-european
honda - st-1300-pan-european
honda - st-1300-pan-european
honda - st-1300-pan-european
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Deze motor wordt u aangeboden door Anbergen Motoren; een
BOVAG dealerbedrijf met altijd 300 scherp geprijsde
occasions op voorraad!

Speciale actie: Nu reserveren, later
ophalen en betalen!*

- 3000m2 motorplezier, meer dan 30 jaar ervaring
- Het hele jaar door nieuwe aanvoer van occasions
- Moderne werkplaats met vakbekwame monteurs en snelle
service
- Aflevering in overleg met afleverbeurt en 3 maanden BOVAG
garantie**
- Inruil en thuis bezorgen mogelijk*
- Financiering op maat is mogelijk*
- Wij leveren ook nieuwe motoren van alle merken*
- Ruime assortiment scherp geprijsde motorkleding en
helmen (o.a. Shoei, REV'IT, Alpinestars, Modeka,
Scorpion)

Persoonlijk advies krijgen over de aanschaf van een motor
en/of motorkleding? Kom langs in onze showroom. De koffie
staat klaar en we helpen je graag verder!

Bekijk ons volledige assortiment en concurrende prijzen op
www.anbergenmotoren.nl

Blijf op de hoogte, volg ons op:

Facebook: @anbergenmotorenslagharen
Instagram: @anbergenmotorenslagharen
Tiktok: @anbergen.motoren

* Informeer naar de mogelijkheden en voorwaarden.

** Voor de afleveringsbeurt en bijkomende kosten vragen wij
250 euro.

*** Onze advertenties zijn met de grootst mogelijke zorg
samengesteld. Er kunnen echter geen rechten aan worden
ontleend. Zet- en drukfouten zijn voorbehouden. Controleer
voor aankoop van een motorfiets daarom goed de zaken (o.a.
accessoires, opties) die voor uw beslissing belangrijk
zijn!

= Bijzonderheden =

ST 1300 Pan European in nette staat!

* ABS
* Topkoffer Honda
* Kuipverbreders
* Elec. verstelbaar windscherm
* Middenbok
* Tankpads
* Handvatverwarming

Ruime keus in dit segment. Inruil,
financieren en bezorgen door heel NL
mogelijk.

www.anbergenmotoren.nl




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Anbergen Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Knucklehead" betekent: Bijnaam die in kringen van Harley-Davidson-liefhebbers ontstond voor het model E, de eerste v-twin kopklepper met een cilinderinhoud van 1000cc, die HarleyDavidson uitbracht in 1936. Dit model was onmiddellijk een succes en dat kon de Harley-Davidson-fabriek op dat moment goed gebruiken. Indian, in die tijd Harley’s enige concurrent, verkocht veel motorfietsen van haar topmodellen, de IndianFour en de Indian Chief, ondermeer aan gemotoriseerde afdelingen van de politie (police squads) in de Verenigde Staten en in de rest van de wereld. In datzelfde jaar 1936 slaagde fabriekscoureur en medeconstructeur Joe Petralli erin om het nationale snelheidsrecord in Daytona te verbeteren. Op een speciaal geprepareerd exemplaar wist hij een recordsnelheid te bereiken van 139.15 mijl (222,5 kilometer) per uur. Het E-model was in meerdere opzichten een nouveauté, want niet alleen het motorblok was totaal nieuw ontworpen, maar ook het rijwielgedeelte: frame, spatborden, voorvork, benzinetanks en dry sump olietank. Al snel werd het E-model (evenals het EL-model, de l stond voor hoge compressie en had een hogere topsnelheid dan de E-versie) het paradepaardje van de fabriek. In 1941 verscheen naast de 1000cc-versie een 1200cc-uitvoering, aangeduid met FL , waarmee tegemoet werd gekomen aan de vraag van het motorpubliek naar nog meer pk’s. Gedurende de Tweede Wereldoorlog werden weinig Knuckleheads gemaakt, omdat Harley-Davidson de handen vol had aan de oorlogsproduktie van militaire motorfietsen van het model WLA en WLC, bij ons bekend geworden onder de naam Liberator. De Knucklehead werd gemaakt tot en met 1947, waarna de fabriek het motorblok in 1948 verving door het Panhead motorblok, zoals dat door Harley-liefhebbers werd genoemd. De bijnaam Knucklehead voor deze motorfiets is van een ietwat cryptische herkomst en wordt vaak verkeerd uitgelegd. Wanneer knucklehead wordt gebruikt om een persoon mee aan te duiden, wordt er domoor of stommeling mee bedoeld. Bij dit type motorfiets zijn de knuckles de aluminium tuimelaarhuizen bovenop de cilinderkoppen (head), die van voren bezien gelijkenis vertonen met een dichtgeknepen vuist die naar voren wordt gestoten om er een slag mee toe te dienen en die is gestoken in een boksbeugel. Het is een esthetisch motorblok, een waar sculptuur uit chroom, aluminium en staal. Er zijn meer associaties mogelijk bij de aanschouwing ervan. Zo wordt de Knucklehead in België aangeduid met Doodskop. De Knucklehead is een zeer gezocht model Harley-Davidson, waarvoor als hij nog in de originele staat verkeert een hoge prijs wordt betaald.
© 2000 - 2025 Motoroccasion