|
Motor | Vloeistofgekoelde 4-takt, 2-kleps SOHC 1-cilinder |
Boring x slag | 52.4|57.9 |
Cilinder inhoud | 125 |
Comp. verhouding | 0.459027:1 |
Kleppen | |
Brandstof toevoer | PGM FI electronische benzine injectie |
Ontsteking | |
Vermogen | |9|8,500 |
Max. koppel | 11,8|5,000 |
Koppeling | Droge, automatische centrifugaal koppeling |
Versnellingsbak | V-Matic |
Verhouding | |
Overbrenging | V-Snaar, 10.65 |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 8 |
Topsnelheid | |
ABS | ja |
Frame | Stalen buizen wiegframe |
Vering voor | 31 mm telescopische voorvork, 89 mm veerweg |
Vering achter | Dubbele vering met aluminium swingarm, 84 mm veerweg |
Remmen voor | 220 mm enkele remschijf met 2-zuiger remklauw en gecominbeerd ABS systeem |
Remmen achter | 130 mm trommelrem |
Voorband | 100/80-14M/C (48P) |
Achterband | 120/70-14M/C (61P) |
Wielbasis | 1.313 |
Lengte | 1.923 |
Breedte | 745 |
Hoogte | 1.107 |
Zithoogte | 760 |
Drooggewicht | |
Leverbare kleuren | Pearl Nightstar Black, Mat Carbonium Gray Metallic, Pearl Splendor Red, Pearl Cool White |
Beschrijving | De PCX staat bekend om zijn zuinigheid en gebruiksgemak. Met de nieuwe sportievere uitstraling is het ook een echte eyecatcher geworden. Er is meer opbergruimte onder het zadel - ruim genoeg voor een integraalhelm - en de LED-lichten en het LCD-instrumentenbord verhogen de uitstraling. De lichtere wielen en de bredere banden zorgen voor meer grip en worden perfect gecombineerd met een ABS-voorrem en een grotere veerweg voor de achterschokbreker, voor een vlotte rit vol vertrouwen. |