Omschrijving | Techniek | Betaalgemak | Verzekering | Bedrijf |
HONDA NT 700 V DEAUVILLE van bouwjaar 2009
- Handvatverwarming
- Topkoffer in kleur
- Stuurverhogers
- Nette staat
! Nette en betrouwbare Honda NT 700 V DEAUVILLE !
Bereikbaar op mobiel nummer 06-11729083- Wij berekenen geen afleveringskosten dus absoluut geen verrassingen achteraf.
- Wij leveren al onze motoren met 10 dagen gratis verzekering !
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
|
Motor | Vloeistofgekoelde 4-takt 52° V-twin |
Boring x slag | 81|66 |
Cilinder inhoud | 680 |
Comp. verhouding | 10.0:1 |
Kleppen | 8-kleps SOHC |
Brandstof toevoer | PGM-FI elektronisch brandstofinjectie |
Ontsteking | Digitale transistor met electronische vervroeging |
Vermogen | 66|48.3|8000 |
Max. koppel | 66.2|6500 |
Koppeling | Natte platenkoppeling |
Versnellingsbak | 5 versnellingen |
Verhouding | 2.571 (36/14) |
Overbrenging | Cardan |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 19.7 |
Topsnelheid | |
ABS | optie |
Frame | Diamond; steel twin-spar |
Vering voor | 41 mm telescoopvork, 115 mm veerweg |
Vering achter | Demper met instelbare veervoorspanning, 122,5 mm veerweg |
Remmen voor | Twee 296 x 4,5 mm hydraulisch bediende remschijven met 3-zuigerremklauw en sintermetalen remblokken |
Remmen achter | 276 x 6 mm remschijf met 2-zuigerremklauwen en sintermetalen remblokken |
Voorband | 120/70 ZR17 (58W) |
Achterband | 150/70 ZR17 (69W) |
Wielbasis | 1476 |
Lengte | 2218 |
Breedte | 810 |
Hoogte | 1320 |
Zithoogte | 806 |
Drooggewicht | 257 (ABS: 259 kg) |
Leverbare kleuren | Spangle Silver Metallic, Pearl Concours Black, Bloom Red Metallic, Spangle Silver Metallic |
Beschrijving | De veelzijdige motor voor woon- werkverkeer
Of je hem nu gebruikt voor het dagelijkse woon-werkverkeer of voor een leuke weekendtrip: de Deauville heeft een ongeëvenaarde reputatie als allrounder. De huidige Deauville, geeft nog meer rijplezier, comfort en prestaties. Hij is uitgerust met een groter en sterker 8-kleps 700cc V-twin motorblok, voorzien van een soepel reagerende brandstofinjectie, waarmee je moeiteloos het dagelijkse verkeer doorkruist, maar ook heerlijk kunt toeren in de bergen. |
Onze werkplaats en showroom.
Netjes, opgeruimd en zeer gastvrij.
Alfa Motors is zeker een bezoekje waard. Wij doen er alles aan om onze motoren zo mooi mogelijk in beeld voor u te brengen. Het is een prachtige open ruimte, waar u op uw gemak alle occassions kunt bekijken. Aansluitend aan de showroom bevindt zich onze werkplaats. Ook hier hebben wij alle aandacht voor netjes werken. Uw motor is tenslotte een waardevol object, waar velen een goed gevoel bij hebben. Zo gaan wij ook om met uw motor tijdens een onderhoudsbeurt of een (kleine) reparatie.
Professionele planning. Afspraak = afspraak.
Binnen Alfa Motors werken wij met een professionele planning. Ons advies is om eerst even telefonisch contact op te nemen om een afspraak in te plannen en eventueel de werkzaamheden door te nemen. Telefonisch kunnen wij u direct aangeven of wij bijvoorbeeld de onderdelen op voorraad hebben of dat we dit even bij de importeur moeten bestellen. Tijdens het telefonisch onderhoud maken wij met u gelijk een goede afspraak.
Kortom: Bij Alfa Motors bent u verzekerd van zeer voordelige uurtarieven. Uurtarieven waarin wij enorm verschillen ten opzichte van de grote motorzaken. Bel gewoon eens naar Alfa Motors voor een kennismakingsgesprek en leg uw uitdagingen voor rond het onderhoud van uw motor. Gegarandeerd dat u net als onze bestaande klanten bij ons terugkomt voor onderhoud.
| Leimuiden , Zuid-Holland |
| 06-11729083 |
Wist u dat: In de motortaal "Knucklehead" betekent: Bijnaam die in kringen van Harley-Davidson-liefhebbers ontstond voor het model E, de eerste v-twin kopklepper met een cilinderinhoud van 1000cc, die HarleyDavidson uitbracht in 1936. Dit model was onmiddellijk een succes en dat kon de Harley-Davidson-fabriek op dat moment goed gebruiken. Indian, in die tijd Harley’s enige concurrent, verkocht veel motorfietsen van haar topmodellen, de IndianFour en de Indian Chief, ondermeer aan gemotoriseerde afdelingen van de politie (police squads) in de Verenigde Staten en in de rest van de wereld. In datzelfde jaar 1936 slaagde
fabriekscoureur en medeconstructeur Joe Petralli erin om het nationale snelheidsrecord in Daytona te verbeteren. Op een speciaal geprepareerd exemplaar wist hij een recordsnelheid te bereiken van 139.15 mijl (222,5 kilometer) per uur. Het E-model was in meerdere opzichten een nouveauté, want niet alleen het motorblok was totaal nieuw ontworpen, maar ook het rijwielgedeelte: frame, spatborden, voorvork, benzinetanks en dry
sump olietank. Al snel werd het E-model (evenals het EL-model, de l stond voor hoge compressie en had een hogere topsnelheid dan de E-versie) het paradepaardje van de fabriek. In 1941 verscheen naast de 1000cc-versie een 1200cc-uitvoering, aangeduid met FL , waarmee tegemoet werd gekomen aan de vraag van het motorpubliek naar nog meer pk’s. Gedurende de Tweede Wereldoorlog werden weinig Knuckleheads gemaakt, omdat Harley-Davidson de handen vol had aan de oorlogsproduktie van militaire motorfietsen van het model WLA en WLC, bij ons bekend geworden onder de naam Liberator. De Knucklehead werd gemaakt tot en met 1947, waarna de fabriek het motorblok in 1948 verving door het Panhead motorblok, zoals dat door Harley-liefhebbers werd genoemd. De bijnaam Knucklehead voor deze motorfiets is van een ietwat cryptische herkomst en wordt vaak verkeerd uitgelegd. Wanneer knucklehead wordt gebruikt om een persoon mee aan te duiden, wordt er domoor of stommeling mee bedoeld. Bij dit
type motorfiets zijn de knuckles de aluminium tuimelaarhuizen bovenop de cilinderkoppen (head), die van voren bezien gelijkenis vertonen met een dichtgeknepen vuist die naar voren wordt gestoten om er een slag mee toe te dienen en die is gestoken in een boksbeugel. Het is een esthetisch motorblok, een waar sculptuur uit chroom, aluminium en staal. Er zijn meer associaties mogelijk bij de aanschouwing ervan. Zo wordt de Knucklehead in België aangeduid met Doodskop. De Knucklehead is een zeer gezocht model Harley-Davidson, waarvoor als hij nog in de originele staat verkeert een hoge prijs wordt betaald.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken