Nieuwsbrief:

HONDA  NT 700 V DEAUVILLE C-ABS - 2011

€ 4.750,- € 5.250,-
Garantie: Ja
46171 Km
Zilver
honda - nt-700-v-deauville-c-abs
honda - nt-700-v-deauville-c-abs
honda - nt-700-v-deauville-c-abs
honda - nt-700-v-deauville-c-abs
honda - nt-700-v-deauville-c-abs
honda - nt-700-v-deauville-c-abs
honda - nt-700-v-deauville-c-abs
honda - nt-700-v-deauville-c-abs
honda - nt-700-v-deauville-c-abs
honda - nt-700-v-deauville-c-abs
honda - nt-700-v-deauville-c-abs
honda - nt-700-v-deauville-c-abs
honda - nt-700-v-deauville-c-abs
honda - nt-700-v-deauville-c-abs
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Honda NT 700 VA Deauville,

van 1e eigenaar,

zeer goed en netjes onderhouden,

kmstd; 46171,

originele topkoffer in kleur,

brede kofferdeksels,

gecombineerd remsysteem met ABS,

in hoogte verstelbaar windscherm,

incl. grote beurt; olie, oliefilter, luchtfilter, bougie's, kleppen gecontroleerd, remtangen gereinigd, remvloeistof, koelvloeistof, cardanolie, nwe voorband.....opstappen=rijden=geen onvoorziene kosten!!

GEEN AFLEVERINGSKOSTEN!!!

GARANTIE!!!


ZONDER AANBETALING IS RESERVEREN NIET MOGELIJK, OP BIEDINGEN / VRAGEN:WAT IS DE UITERSTE PRIJS, WORDT NIET OP GEREAGEERD!!

Opties en Accessoires:
ABS, Alarmverlichting, Bagagerek, In hoogte verstelbare ruit, Kofferset, MIDDENBOK, Originele uitlaat, Topkoffer, VALBEUGEL, Windscherm




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Ron van der Plaats Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Belt" betekent: In de pioniersdagen van de motorfiets werd het achterwiel angedreven door een geheel van leer vervaardigde riem (belt). Vanaf de jaren twintig werd de belt voor ^primaire en secundaire aandrijving verdrongen door de ketting. Voor de achterwielaandrijving kwam later ook de cardanas. In de jaren tach­tig werd de industriële riem opnieuw op motorfietsen toege­past. De belt is tegenwoordig uitgevoerd in synthetisch rubber, versterkt met kunststofvezels en staalvlechtsel en voorzien van tanden. Inmiddels wordt de belt op een aantal motormodellen standaard gemonteerd als secundaire aandrijving. De voorde­len boven de gewone ketting zijn: geringere slijtage, vermin­derde noodzaak tot nastellen minder mechanisch lawaai en soepeler rijgedrag. Als primaire aandrijving heeft de belt de be­perking dat zij niet in een volledig gesloten kast kan lopen in verband met de warmteontwikkeling.
© 2000 - 2024 Motoroccasion