Nieuwsbrief:

HONDA  NT 1100 DCT - 2022

Garantie: Ja
24112 Km
GRIJS
honda - nt-1100-dct
honda - nt-1100-dct
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Aantal sleutels: 2

Prachtige, complete NT1100 DCT variant. Voorzien van serviceboekjes, dealer onderhouden. Extra voorzien van topkoffer en mistlampenset.

Net binnen, meer foto's volgen.

= Bedrijfsinformatie =

NAZOMEREN IN ZWOLLE! Veel occasions, scherp geprijsd, veel extra's. Vraag naar de actievoorwaarden. GRATIS Tomtom Rider 550, GRATIS accessoires, of een goede KORTING op de occasion vanaf €6000.

Occasion bekijken en proefrijden? Altijd een afspraak maken.

Een occasion bezichtigen of proefrit maken? Altijd een afspraak maken: bel ons op 038-4218075. Wij kunnen een motor reserveren vanaf maximaal 24uur voor afspraak*. Bekijk onze website voor alle specifieke info over de motor, ons bedrijf en werkwijze. De genoemde verkoopprijs is altijd inclusief ons gratis "Wildeman Standaard Zekerheidspakket".

Wildeman Standaard Zekerheidspakket | Gratis:
- 12 maanden BOVAG garantie
- Kleine onderhoudsbeurt

Wildeman Plus Zekerheidspakket | €399:
- 12 maanden BOVAG garantie
- Grote onderhoudsbeurt conform de kilometerstand en fabrieksvoorschriften.

Inruil van je eigen motor? Graag!
WhatsApp: +31 38 421 8075

Maandag: gesloten
Dinsdag-vrijdag: 09:30 - 17:30
Zaterdag: 09:30 - 16:00
Zondag: gesloten

Onze advertenties zijn met zorg samengesteld. Er worden geen rechten ontleend aan foutieve invoer van accessoires, opties, druk -en zetfouten.
*Reserveren uitsluitend indien u hier expliciet naar vraagt.
Opties en Accessoires:
2 cilinder, 3-delige kofferset, ABS, Apple Car Play / Android Auto, Automaat geschakeld, Boekjes aanwezig, Cruise control, DCT Variant, Dealer onderhouden, Handvatverwarming, Middenbok, Mistlampenset, Rijmodus standen, Schakelbare ABS- en Traction Control




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Wildeman Motoren Zwolle
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1971 - In april 1971 kwam Honda met een CB500 Four. Deze werd in 1974 opgevolgd door de 550 cc versie. In de jaren '70 werden de 250 en 350 cc modellen constant opgewaardeerd en aangepast waarbij de 350 cc naar 360 cc ging. Laat in 1970 introduceerde Honda een "semi-serieus" viertakt project, de SL125 eenpitter, in Japan en liet deze opvolgen in 1972 door de meer serieuze SL250. De SL250 had een langere veerweg, veel bodemvrijheid en deed het goed op de weg en off-road.
© 2000 - 2024 Motoroccasion