Nieuwsbrief:

HONDA  NSS 750 FORZA - 2022

Garantie: Ja
6028 Km
Zwart
honda - nss-750-forza
honda - nss-750-forza
honda - nss-750-forza
honda - nss-750-forza
honda - nss-750-forza
honda - nss-750-forza
honda - nss-750-forza
honda - nss-750-forza
honda - nss-750-forza
honda - nss-750-forza
honda - nss-750-forza
honda - nss-750-forza
honda - nss-750-forza
honda - nss-750-forza
honda - nss-750-forza
honda - nss-750-forza
honda - nss-750-forza
honda - nss-750-forza
honda - nss-750-forza
honda - nss-750-forza
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Hele dikke HONDA FORZA 750

- ABS
- Rijmodus
- Gear indicator
- Topkoffer
- Middenbok
- Keyless Go
- Verstelbare hevels

De Honda NSS 750 is dé keuze voor wie
stijlvol en moeiteloos door het
verkeer wil bewegen. Met zijn
krachtige motor en gestroomlijnde
ontwerp biedt deze maxi-scooter het
perfecte evenwicht tussen comfort,
wendbaarheid en snelheid. Ideaal voor
zowel woon-werkverkeer als ontspannen
tochten; de NSS 750 staat garant voor
een soepele, comfortabele rijervaring.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Barbier Motorsport Havelte
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1960 - 1960 250 cc Aermacchi Ala d oro - Harley-Davidson neemt over. De eerste van deze 250 s, het zogenaamde Golden Wing model, had nog steeds de 62 mm bij 72 mm boring en slag van de Chimera, had een vier-versnellings schakelbak en produceerde 22 pk bij 8,000 toeren. Een van de meest zichtbare veranderingen was de wijziging in wieldiameter van 17 inch naar 18 inch. De lage initiële kosten van de Golden Wing, tesamen met het gebruiksvriendelijke onderhoud en goede logistieke ondersteuning van de reserve-onderdelen maakten het een immens poulaire machine voor de private racer. Het bewees zichzelf dan ook in korte tijd op korte bochtige circuits waar het gunstige gewicht en goede acceleratie hun vruchten afwierp. Geen twijfel mogelijk, het internationale succes van deze machine plus de prestaties op eigen bodem (Lanfranco Angelini werd vijf keer Italiaans kampioen op een Aermacchi) hebben zeker bijgedragen aan het feit dat Harley-Davidson participeerde met een 50/50 aandeel met dit Varees bedrijf. Door een grote belangstelling in the U.S.A. voor snelle en lichte sportmodellen werd het voor Amerika s grootste fabrikant duidelijk snel te moeten reageren op dit gat in de modellenlijn om hun marktaandeel te behouden. De samenwerking met Aermacchi verliep succesvol waarbij steeds meer produkten de Atlantische oceaan over staken. Op het einde van 1960 vergroote Harley-Davidson haar aandeel en werd hierdoor eigenaar van het Italiaanse merk. Op dat moment produceerde men al voor 75 procent voor de Amerikaanse markt. Hieronder ook een, nu wereldberoemde, motorscooter, de Topper . Deze was uitgerust met een trekkoord startmechanisme die u wellicht kent van de grasmaaier.
© 2000 - 2025 Motoroccasion