Nieuwsbrief:

HONDA  NC 750 X DCT C-ABS - 2018

Garantie: Ja
11597 Km
Wit
honda - nc-750-x-dct-c-abs
honda - nc-750-x-dct-c-abs
honda - nc-750-x-dct-c-abs
honda - nc-750-x-dct-c-abs
honda - nc-750-x-dct-c-abs
honda - nc-750-x-dct-c-abs
honda - nc-750-x-dct-c-abs
honda - nc-750-x-dct-c-abs
honda - nc-750-x-dct-c-abs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
NC 750 X DCT
11597KM
Bovag Garantie
Voor meer informatie kunt u bellen 06-51609377
 



  • Welkom bij MB Motoren Klazienaveen

    Naast deze motor hebben wij ongeveer nog 40 occasions, die goed onderhouden zijn en scherp geprijsd! 
    Wij ruilen en kopen ook motoren in!
    Ook zijn wij Bovag lid

    Wij zijn te bereiken op tel: 0651609377
    Of mail naar info@mbmotoren.nl

    Wij zijn geopend op de volgende tijden:

    Maandag en dinsdag alleen op afspraak
    Woensdag van 10uur tot 18uur
    Donderdag van 10uur tot 18uur ( s'avonds op afspraak)
    Vrijdag van 10uur tot 18uur
    Zaterdag van 10uur tot 17uur
    Zondag gesloten 


    Graag tot ziens !! 
     
     





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
MB Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Sissy bar" betekent: De wat spottende benaming voor de rugleuning waar­tegen de duopassagier steun kan vinden. Spottend omdat sissy de naam is voor een moederskindje. Achterop zitten plaatst iemand in een afhankelijke positie. Zijn (meestal haar) lot ligt in veel gevallen in de handen van degene die rijdt. Zaak is wel om een zitpositie te vinden die draaglijk is voor de langere afstand. De sissy bar droeg daar enigszins toe bij.Tevens kon er bagage in de vorm van tent en slaapzakken aan worden vastge­bonden, zodat de ruggesteun een dubbelfunctie kreeg. De sissy bar deed zijn intrede aan het einde van de jaren zestig, toen de chopperrage in alle hevigheid losbarstte. De sissy bar stak on-geveer tachtig centimeter tot één meter omhoog en bestond uit een metalen buis/staaf {bar)die in een langwerpige smalle drie­hoek was gebogen. Op het middenveld zat soms een gecapiton­neerd tussenstuk geschroefd. Inmiddels is de extreem hoge rug­steun goeddeels verdwenen van de hedendaagse choppers en custom-motorfietsen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion