|
Motor | Watergekoelde 4-takt paralleltwin |
Boring x slag | 77|80 |
Cilinder inhoud | 745 |
Comp. verhouding | 10.7:1 |
Kleppen | 8 |
Brandstof toevoer | PGM-FI elektronische benzine injectie |
Ontsteking | Computergestuurde digitale transistor met elektronische vervroeging |
Vermogen | 54.4|40|6250 |
Max. koppel | 68|4750 |
Koppeling | Meervoudige natte platen (** Meervoudige natte platen, hydraulische dubbele koppeling) |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | Ketting |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 14 |
Topsnelheid | |
ABS | ja |
Frame | Diamond, steel pipe |
Vering voor | 41mm telescoopvork, 153.5mm veerweg |
Vering achter | Monoshock demper, Pro-Link swingarm, 150mm veerweg |
Remmen voor | 320mm enkele schijf met 3-zuiger remklauw, C-ABS en sinter metalen remblokken |
Remmen achter | 240mm enkele remschijf, enkel zuiger remklauw, C-ABS en sinter metalen remblokken |
Voorband | 120-70-17 |
Achterband | 160/60/17 |
Wielbasis | 1540 |
Lengte | 2210 |
Breedte | 840 |
Hoogte | 1285 |
Zithoogte | 830 |
Drooggewicht | 219 |
Leverbare kleuren | Rood/Zwart/Grijs/Wit |
Beschrijving | NC750X. Avontuur voor iedereen.
Wordt elke dag een beetje een avontuur, dan zit onze nieuwe crossover-bike, de NC750X, daar vast voor iets tussen. Deze verrassend betaalbare en kwaliteitsvolle machine nodigt steeds weer uit om op avontuur te trekken. In de stad, op landwegen of op bergpassen – met de NC750X is het overal genieten geblazen. De rechte zithouding, vlotte handling en moderne technologie spreken zowel beginnende als ervaren rijders aan.
Het nieuwe driekwartliterblok zorgt voor de nodige power. Met een optionele transmissie met dubbele koppeling en ultramoderne features zoals de ProLink-achterwielophanging en ABS is de NC750X bijzonder goed uitgerust. Lage onderhoudskosten en lange onderhoudsintervallen (12.000 km) maken hem nog aantrekkelijker. |