Nieuwsbrief:

HONDA  NC 750 S DCT - 2017

Garantie: Ja
3993 Km
ROOD/ZWART
honda - nc-750-s-dct
honda - nc-750-s-dct
honda - nc-750-s-dct
honda - nc-750-s-dct
honda - nc-750-s-dct
honda - nc-750-s-dct
honda - nc-750-s-dct
honda - nc-750-s-dct
honda - nc-750-s-dct
honda - nc-750-s-dct
honda - nc-750-s-dct
honda - nc-750-s-dct
honda - nc-750-s-dct
honda - nc-750-s-dct
honda - nc-750-s-dct
honda - nc-750-s-dct
honda - nc-750-s-dct
honda - nc-750-s-dct
honda - nc-750-s-dct
honda - nc-750-s-dct
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2017

In super staat met extreem weinig
km!! DCT uitvoering dus automatisch
of zelf schakelen dmv flippers op het
stuur extras kleine knippers en korte
kentekenplaat houder. De prijs is
rijklaar Incl. afl. beurt en Gar.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Streetbikes
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1923 - In 1923 besloot BMW zich meer op motorfietsen te richten, omdat het Verdrag van Versailles de productie van vliegtuigen verbood. In dat jaar draaide Max Friz de Bayernmotor 90° in het frame en de eerste BMW-motorfiets die het eigen merk mocht voeren was een feit. Dit was de R 32. De motor had globaal dezelfde opbouw zoals die tot op de dag van vandaag door BMW wordt gebruikt: een langsgeplaatste, luchtgekoelde tweecilinderboxermotor met een aandrijfas naar het achterwiel.
© 2000 - 2025 Motoroccasion