|
Motor | Watergekoelde 4-takt paralleltwin |
Boring x slag | 77|80 |
Cilinder inhoud | 745 |
Comp. verhouding | 10.7:1 |
Kleppen | 8 |
Brandstof toevoer | PGM-FI elektronische benzine injectie |
Ontsteking | Computergestuurde digitale transistor met elektronische vervroeging |
Vermogen | 54|40|6250 |
Max. koppel | 68|4750 |
Koppeling | Meervoudige natte platen (** Meervoudige natte platen, hydraulische dubbele koppeling) |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | Ketting |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 14 |
Topsnelheid | |
ABS | ja |
Frame | Diamant, steel pipe |
Vering voor | 41mm telescoopvork, 120mm veerweg |
Vering achter | Monoshock demper, Pro-Link swingarm, 120mm veerweg |
Remmen voor | 320mm enkele schijf met 3-zuiger remklauw, C-ABS en sinter metalen remblokken |
Remmen achter | 240mm enkele remschijf, enkel zuiger remklauw, C-ABS en sinter metalen remblokken |
Voorband | 120-70-17 |
Achterband | 160/60/17 |
Wielbasis | 1525 |
Lengte | 2195 |
Breedte | 780 |
Hoogte | 1130 |
Zithoogte | 790 |
Drooggewicht | 216 |
Leverbare kleuren | Rood/Zwart/Grijs/Wit |
Beschrijving | NC750S. Puur rijplezier.
Om puur rijplezier te ervaren is maar één ding nodig: een motorfiets als de NC750S. Gemaakt om te genieten. Zowel voor beginnende als voor ervaren rijders. Niets weet immers zo te bekoren als een spannende, krachtige naked bike die synoniem is met strakke vormen en onversneden rijgenot. De ongecompliceerde NC750S munt bovendien uit inzake aankoop- en onderhoudskosten, kwaliteit en techniek.
Een nieuw ontwikkelde tweecilinder van 745 cc is in dit geval gecombineerd met een optionele innovatieve transmissie met dubbele koppeling en features zoals ProLink-achterwielophanging, ABS en een LCD-multifunctiedisplay. Ook standaard: een dynamische handling, lange onderhoudsintervallen en een groot helmvak op de plaats waar normaal de brandstoftank zit. |