Nieuwsbrief:

HONDA  NC 750 D INTEGRA DCT C-ABS - 2017

Bouwjaar:
2017
Kleur:
MATT MAJESTIC SILVER
Vermogen:
40 kW
Teller:
34.805 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
honda - nc-750-d-integra-dct-c-abs
honda - nc-750-d-integra-dct-c-abs
honda - nc-750-d-integra-dct-c-abs
honda - nc-750-d-integra-dct-c-abs
honda - nc-750-d-integra-dct-c-abs
honda - nc-750-d-integra-dct-c-abs
honda - nc-750-d-integra-dct-c-abs
honda - nc-750-d-integra-dct-c-abs
honda - nc-750-d-integra-dct-c-abs
honda - nc-750-d-integra-dct-c-abs
honda - nc-750-d-integra-dct-c-abs
honda - nc-750-d-integra-dct-c-abs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Aandrijving
Tankinhoud: 14 liter

Identificatie
Referentienummer: 12499

Overige informatie
Geschikt voor rijbewijs: A
Transmissie: Automaat
Traction Control: Ja
Elektronisch instelbare dempers: Nee
Handvatverwarming: Ja
Led verlichting: Ja
Quickshifter: Nee
Sportuitlaat: Nee
Zadelverwarming: Nee

Honda NC750D Integra.

Uitgerust met: ABS, TC, DCT, navigatie (geen garantie), handvatverwarming, hoge ruit, topkoffer en middenbok.
€ 6.340,- is de rijklaarprijs: INCLUSIEF 12 MAANDEN BOVAG GARANTIE en afleverbeurt.

De Honda NC750D Integra combineert het gemak van een scooter met de kracht en rijeigenschappen van een motorfiets. Dankzij de DCT-transmissie geniet je van soepel schakelen en comfortabele ritten, ideaal voor zowel woon-werk als toertochten. De hoge ruit en handvatverwarming bieden extra comfort bij lange afstanden en kouder weer. De topkoffer zorgt voor praktische opbergruimte, terwijl de middenbok onderhoud en parkeren eenvoudig maakt. Met navigatie aan boord (zonder garantie) ben je bovendien altijd klaar voor nieuwe routes. Een stijlvolle en veelzijdige keuze voor de praktische rijder.

= Bedrijfsinformatie =

Welkom bij Ten Kate Motoren

Aan de Rollecate 55 in Nieuwleusen, net onder de rook van Zwolle, vind je onze motorzaak met een rijke historie in de motorwereld.

Motorrijden is onze passie en die delen we maar al te graag met jou. We vinden het belangrijk om jouw wensen en behoeften goed te begrijpen, zodat we jou de motor van je dromen kunnen aanbieden. Doordat we officieel Honda-dealer zijn, tref je in onze ruime showroom altijd de nieuwste Honda-motorfietsen aan. Daarnaast ruilen we ook graag motoren in, waardoor we ook een groot aanbod occasions hebben staan van diverse merken. Dankzij onze vijf-sterren Bovag-status, leveren we je nieuwe motor af via de geldende Bovag-norm en profiteer je van Bovag-garantie.

Verder hebben we in onze motorzaak een eigen onderdelenmagazijn en werkplaats. Hier voeren onze ervaren monteurs talloze onderhoudsbeurten en reparaties uit. Dit uiteraard met de grootst mogelijke zorg. Bovendien hebben we op de eerste verdieping een ruime kledingafdeling van ruim 1250m2 waar grote merken als Alpinestars en Dainese goed vertegenwoordigd zijn.

Aan de achterkant van ons pand vind je de tuning- en raceafdeling. Ons raceteam heeft door de jaren heen in totaal twaalf wereldtitels in de World Superbike en World Supersport behaald. Dus ook voor al je vragen op het gebied van racing of tuning, ben je bij Ten Kate Motoren aan het juiste adres.

Tot ziens in Nieuwleusen!
  • DISCLAIMER
    Hoewel aan de informatie van deze website de grootst mogelijke aandacht wordt besteed, kunnen wij niet aansprakelijk worden gesteld voor eventuele onjuiste informatie van welke aard dan ook. Is voor u een optie belangrijk, dan adviseren wij u hier specifiek naar te vragen en dit te controleren bij de bezichtiging van de motor.


Opties en Accessoires:
ABS, Navigatie




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Ten Kate Motoren
Rollecate 55
Nieuwleusen
Plan de route
0529-488810
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: TRIUMPH in 1902 - In 1902 wordt de eerste Triumph geproduceerd. Deze is ontworpen door Schulte. Men gebruikt een ééncilinder 2,25 pk motorblok van het Belgische Minerva met een automatische inlaatklep en een batterij-ontsteking gemonteerd in een fietsframe. Schulte experimenteerd ook nog met Fafnir en JAP motorblokken. Tijdens 1903 wordt het ge-upgrade Minervablok gebruikt. Deze zijklepper is van redelijk goede kwaliteit maar toch wordt besloten om over te stappen op het JAP motorblok. Een divisie genaamd Orial TWN (Triumph Werke Nuremberg) wordt opgezet in Duitsland om daar motoren te produceren. Triumph verkoopt jaarlijks 500 motoren. Nu het J.A. Prestwich blok wordt gebruikt wordt ook een derde model met het Fafnir blok gemaakt. 1905 is het jaar waarin de eerste geheel Britse motor is gemaakt. Deze is ontworpen door Schulte en Charles Hathaway, hoofd R&D. De motor wordt verkocht voor 45 pond. De gemiddelde snelheid was 48 tot 65 km/h. Er worden er vijf per week geproduceerd.
© 2000 - 2025 Motoroccasion