|
Motor | Watergekoelde 4-takt paralleltwin |
Boring x slag | 73|80 |
Cilinder inhoud | 670 |
Comp. verhouding | 10.7:1 |
Kleppen | 8 |
Brandstof toevoer | PGM-FI elektronische benzine injectie |
Ontsteking | Computergestuurde digitale transistor met elektronische vervroeging |
Vermogen | 47|38|6250 |
Max. koppel | 60|4750 |
Koppeling | Meervoudige natte platen (** Meervoudige natte platen, hydraulische dubbele koppeling) |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | Ketting |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 14 |
Topsnelheid | |
ABS | ja |
Frame | |
Vering voor | 41mm telescoopvork, 120mm veerweg |
Vering achter | Monoshock demper, Pro-Link swingarm, 120mm veerweg |
Remmen voor | 320mm enkele schijf met 3-zuiger remklauw, C-ABS en sinter metalen remblokken |
Remmen achter | 240mm enkele remschijf, enkel zuiger remklauw, C-ABS en sinter metalen remblokken |
Voorband | 120-70-17 |
Achterband | 160/60/17 |
Wielbasis | 1525 |
Lengte | 2195 |
Breedte | 760 |
Hoogte | 1130 |
Zithoogte | 790 |
Drooggewicht | 211 |
Leverbare kleuren | Rood/Zwart/Grijs/Wit |
Beschrijving | NC700S
Wanneer je gewoon lekker door de stad wilt rijden, wil je een motor die gemakkelijk stuurt en die bij elke kruising vlot uit de startblokken komt. Een motor die lekker handig en zuinig is, maar die wel emotie oproept. Dat was het uitgangspunt bij de ontwikkeling van de NC700S. Een benadering die tot een aantal aparte inzichten en constructies leidde. Zo heeft de NC700S een tweecilinder lijnmotor die voelt en klinkt als een V-twin, die bijna 1 op 28 loopt en die zijn trekkracht levert bij toerentallen die je in de stad werkelijk rijdt. Dat combineert de NC700S met een fraai naked design, een fantastische afwerking, veel bergruimte en de veiligheid van een gecombineerd remsysteem met ABS. Dat alles maakt de NC700S tot een verbluffend leuke en veelzijdige motorfiets, waarop ook de beginnende motorrijder zich thuis voelt! |