Nieuwsbrief:

HONDA  MSX 125 - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
CANDY VICTORY B
honda - msx-125
honda - msx-125
honda - msx-125
honda - msx-125
honda - msx-125
honda - msx-125
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2025

MSX staat voor Mini Street X-treme. AKA Grom. En er is zo veel dat je kan doen met een Grom, naast het rijden zelf. De verbluffende nieuwe kleuren en graphics passen perfect bij het nieuwe, sportievere kuipwerk. De onderkuip zorgt voor het nodige bekijks als je stopt. En het unieke kuipwerk springt al uit de band - maar is ook klaar voor customisatie. De vinnige injectiemotor is erg efficiënt en zuinig. Dus, of je nu naar de hogeschool rijdt, dwars door de stad slalomt of een rondje rond de wereld maakt in een camper: de kleine Grom sluit naadloos bij je plannen aan en zorgt voor grote ideeën, eindeloze mogelijkheden uiteraard de vrijheid van twee wielen.

----------

WELKOM BIJ ARIE MOLENAAR MOTORS!

In onze prachtige showroom staan meer dan 300 motoren van o.a. MV Agusta,Honda, Suzuki, Yamaha, Kawasaki, Husqvarna en KTM. Zowel nieuwe als gebruikte motorfietsen van bovenstaande merken. Geïnteresseerd of gewoon zin in een lekker kopje koffie… Kom gerust langs op Einsteinweg 4 te IJsselstein.
Wij ruilen uw motor graag in.

OPENINGSTIJDEN

Dinsdag t/m donderdag 8.00 t/m 18.00 uur
Vrijdag 8.00 t/m 20.00 uur
Zaterdag 8.00 t/m 17.00 uur

Arie Molenaar Motors, IJsselstein.
030-6881228.
Opties en Accessoires:
Fabrieksgarantie




Deze motor is geschikt voor A1 rijbewijs.
Arie Molenaar Motors
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1946 - De bedoeling van dhr Honda was om de opgekochte motorblokken op een fietsframe te monteren. In oktober van 1946 had zijn kleine fabriekje in Hamatatsu een complete productielijn met omgebouwde fietsframes naar een tweetakt motorfiets. Omdat er ernstige brandstoftekorten waren paste men de blokken aan om op terpentine te lopen. Deze brandstof destilleerden ze zelf (!) uit dennenbomen en werd door geheel Japan verkocht. Terpentine of terpentinegas was natuurlijk niet het meest geschikte destillaat om het blokje te laten snorren en men moest daarom eerst een straf stukje op de pedalen om het blok op temperatuur te brengen. Honda's eerste motorfietsen waren erg succesvol en al gauw werden alle blokken opgebruikt. Door de uitstekende start beschikte men over voldoende cash-flow om geheel in eigen huis de productie te laten verlopen. Men begon daarop met het ontwerpen en bouwen van een 50 cc motorblok.
© 2000 - 2025 Motoroccasion