Nieuwsbrief:

HONDA  MONKEY Z 125 - 2022

Garantie: Ja
1050 Km
ROOD
honda - monkey-z-125
honda - monkey-z-125
honda - monkey-z-125
honda - monkey-z-125
honda - monkey-z-125
honda - monkey-z-125
honda - monkey-z-125
honda - monkey-z-125
honda - monkey-z-125
honda - monkey-z-125
honda - monkey-z-125
honda - monkey-z-125
honda - monkey-z-125
honda - monkey-z-125
honda - monkey-z-125
honda - monkey-z-125
honda - monkey-z-125
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Transmissie: Handgeschakeld
Modeljaar: 2022

Motostore Barendrecht is officieel dealer van Suzuki enYamaha voor regio Zuid Holland. Hier vind je niet alleen nieuwe modellen maar ook in onze occasions hebben we een ruim assortiment, waar alle bekende merken voorkomen. Iedere motorfiets, nieuw of gebruikt, is de eerste 10 dagen na aankoop gratis allrisk verzekerd! Dit doen wij in samenwerking met Combi Motors Verzekeringen. Wilt u uw huidige motorfiets bij ons inruilen? …Geen probleem! Ook op onze kledingafdeling zijn we officieel dealer van onder andere RUKKA, REV’IT! en ALPINESTARS. Daarbij hebben we 200 tot 300 helmen in verschillende merken zoals SHOEI, HJC, SCORPION, ROOF en SHARK op voorraad evenals originele onderdelen, navigatie en communicatie systemen, bagagesystemen en alle andere accessoires ben je bij Motostore Barendrecht aan het juiste adres. In de ruime en moderne uitgeruste werkplaats wordt uw motorfiets door vakmensen onderhouden. U kunt hier terecht voor onderhoud, diagnose, reparatie en personalisatie van uw motor. Ook voor een schadetaxatie, herstel / spuitwerkzaamheden kunt u bij ons terecht. Bovendien hebben wij een eigen Rijschool in huis, wat voor de nieuwe motorrijder en motorrijdster erg handig is. U les start vanuit Motostore Barendrecht waar alle middelen beschikbaar zijn.
Motostore, for bikes and more...
  • Motostore, for bikes and more...





Deze motor is geschikt voor A1 rijbewijs.
Motostore Barendrecht
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: DUCATI in 2008 - De 1098 krijgt een broertje, de 848. Met de 1098R is Ducati de eerste fabrikant die echt traction control in een productiemachine introduceert. Hoewel de motor daadwerkelijk ee cilinderinhoud heeft van 1198cc besloot het bedrijf de motor te hernoemen naar 1098. De reden is de negatieve perceptie van de Amerikanen omdat hun belastingformulieren hetzelfde cijfer hebben. Troy Bayliss wint zijn derde en laatste World Superbike kampioenschap en vervult zijn doel om drie kampioenschappen te winnen op drie verschillende generaties van de Ducati superbike: 998, 999 en 1098.
© 2000 - 2024 Motoroccasion