|
Motor | Luchtgekoelde viertakt, 2 kleppen mono-cilinder SOHC |
Boring x slag | 50.0|63.1 |
Cilinder inhoud | 124 |
Comp. verhouding | |
Kleppen | SOHC, 2 kleppen |
Brandstof toevoer | PGM FI electronische benzine injectie |
Ontsteking | |
Vermogen | 9,4|6,9|6750 |
Max. koppel | 11|5500 |
Koppeling | Natte multi-plaat koppeling |
Versnellingsbak | 4 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | ketting |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 5,6 |
Topsnelheid | |
ABS | ja |
Frame | Stalen ruggengraat frame |
Vering voor | USD voorvork, 100 mm veerweg |
Vering achter | Dubbele achtervering, 102 mm veerweg |
Remmen voor | 220 mm enkele remschijf met op IMU gebaseerde ABS |
Remmen achter | 190 mm enkele remschijf |
Voorband | 120/80-12 65J |
Achterband | 130/80-12 69J |
Wielbasis | 1.145 |
Lengte | 1.710 |
Breedte | 755 |
Hoogte | 1.029 |
Zithoogte | 775 |
Drooggewicht | |
Leverbare kleuren | Banana Yellow , Pearl Nebula Red, Pearl Glittering Blue. |
Beschrijving | EEN ICOON
Breed glimlachend onder je helm?
Als je voor het eerst een Monkey ziet, tovert hij ongetwijfeld een glimlach op je gezicht. Als je voor de eerste keer met een Monkey gaat rijden, zal je breed glimlachen vanonder je helm. Uiteraard is hij compact genoeg om aan de achterkant van een mobilhome te vervoeren en om vlotjes door druk verkeer te bewegen. Maar waar het bij de Monkey allemaal om draait, is puur en ongedwongen rijplezier. En daar is niets mis mee, toch? |