Omschrijving | Techniek | Betaalgemak | Verzekering | Bedrijf |
Europese (dus met KM-teller) Honda Goldwing GL1800 ABS. Bouwjaar: 2005. Kleur: rood. KM-stand: 147.090 KM.
Deze motor is o.a. voorzien van de volgende opties:
chromen voorplaat onder ruit
foglights
chromen topkoffer rek
turn down eindstukken uitlaat
trekhaak
CD-speler
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
|
Motor | vloeistofgekoelde viertakt zescilinder boxer |
Boring x slag | 74|71 |
Cilinder inhoud | 1.832 |
Comp. verhouding | 9,8 : 1 |
Kleppen | 2 kleppen per cilinder |
Brandstof toevoer | PGM-FI Elektronische benzineinjectie met automatische choke |
Ontsteking | Computergestuurde digitale transistor met elektronische vervroeging |
Vermogen | 118|87|5.500 |
Max. koppel | 167|4.000 |
Koppeling | natte platen koppeling |
Versnellingsbak | 5 versnellingen (incl. overdrive en electrische achteruit) |
Verhouding | 38/16 |
Overbrenging | |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | |
Topsnelheid | 200 |
ABS | ja |
Frame | aluminium brugframe |
Vering voor | 45 mm telescoopvork met anti-duik, 140 mm veerweg |
Vering achter | Pro-Link met Pro-Arm met elektronisch instelbare veervoorspanning, 105 mm veerweg |
Remmen voor | dubbele 296 mm schijf, driezuigerremklauwen |
Remmen achter | enkele 316 mm schijf, driezuigerremklauw |
Voorband | 130/70 R 18 |
Achterband | 180/60 R 16 |
Wielbasis | 1.690 |
Lengte | 2.635 |
Breedte | 945 |
Hoogte | 1.455 |
Zithoogte | 740 |
Drooggewicht | 363 |
Leverbare kleuren | |
Beschrijving | De Goldwing bestaat inmiddels ruim 30 jaar en is nog altijd een toonaangevende toermotor. Met integraalremsysteem, waarmee u altijd op zowel het voor- als achterwiel remt. Vanaf het 2004 model is het windscherm voorzien van verstel- en afsluitbare ventilatie-openingen en elektronisch gestuurde veervoorspanning achter. Leverbare kleuren rood, blauw en grijs. |
| Kraggenburg, Flevoland |
| 06-40322739 |
Wist u dat: In de motortaal "Motorfilm" betekent: Een filmgenre dat pas sinds de jaren vijftig bestaat en wel sinds de film The Wild One uit 1953, van Stanley Kramer (productie) en Laslo Benedic (regie). In veel gevallen zijn motorfilms o f bikerfilms, zoals ze tegenwoordig worden genoemd, matige B-films, waarin de hoofdrolspelers doorgaans schurken op motorfietsen zijn. Pas met de film Easy Rider uit 1969, van Dennis Hopper en Peter Fonda, werd met dat cliché gebroken, in de zin dat de hoofdrolspelers geen gewelddadige desperado’s waren die niets beters wisten te verzinnen dan onschuldige burgers te bruskeren. Filmisch bezien was Easy Rider geen hoogtepunt in termen van cameravoering, montage en script, maar de cultwaarde die de film had oversteeg al deze manco’s. Het is een raadsel waarom tot op heden het thema motorfiets zo zelden tot films van aanvaardbare kwaliteit heeft geleid, zoals Electra
Glide in Blue (1975) en The Lovelace. Onder films die het thema motorgang verdienstelijk hebben uitgewerkt blijft The Wild One zelfs na veertig jaar overeind en is ook Scorpio Rising vermeldenswaardig. Verder blijft het wachten op de motorfilm van de jaren negentig, die in dit tijdperk van toegenomen belangstelling voor motorfietsen niet achterwege zou mogen blijven.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken