|
Motor | Luchtgekoelde viertakt, 2 kleppen mono-cilinder SOHC |
Boring x slag | 50.0|63.1 |
Cilinder inhoud | 124 |
Comp. verhouding | |
Kleppen | SOHC, 2 kleppen |
Brandstof toevoer | PGM FI electronische benzine injectie |
Ontsteking | |
Vermogen | 9,4|6,9|7000 |
Max. koppel | 11|5000 |
Koppeling | Natte multi-plaat koppeling |
Versnellingsbak | 4 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | ketting |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 5,6 |
Topsnelheid | |
ABS | ja |
Frame | Stalen ruggengraat frame |
Vering voor | USD voorvork, 100 mm veerweg |
Vering achter | Dubbele achtervering, 102 mm veerweg |
Remmen voor | 220 mm enkele remschijf met op IMU gebaseerde ABS |
Remmen achter | 190 mm enkele remschijf |
Voorband | 120/80-12 65J |
Achterband | 130/80-12 69J |
Wielbasis | 1.145 |
Lengte | 1.710 |
Breedte | 755 |
Hoogte | 1.029 |
Zithoogte | 775 |
Drooggewicht | |
Leverbare kleuren | Pearl Nebula Red, Pearl Cadet Grey |
Beschrijving | RIJDEN IS PLEZIER
Daarom keert de Dax terug. Alle elementen die hem zo perfect maakte toen hij verscheen aan het einde van de jaren 1960 - het compacte formaat, het toegankelijke motorblok en het lichte stuurgedrag - blijven ook vandaag nog aantrekkelijk. Bovendien zorgden we voor meer vermogen en een verbeterd frame, ophanging en remmen. Maar de essentie blijft even simpel als verleidelijk: Dax en relax. Rijden is plezier. |