|
Motor | Vloeistofgekoeld, 1 cilinder SOHC |
Boring x slag | 76,0|55,0 |
Cilinder inhoud | 250 |
Comp. verhouding | 10.7:1 |
Kleppen | 4 kleps SOHC |
Brandstof toevoer | PGM-FI |
Ontsteking | Computer gestuurde digitale CDI met electronische vervroeging |
Vermogen | |18,2|8,500 |
Max. koppel | 22,6|6,750 |
Koppeling | Natte platenkoppeling |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | ketting |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 7,8 |
Topsnelheid | |
ABS | ja |
Frame | Stalen twin pijp |
Vering voor | 43mm upside down telescopisch |
Vering achter | Pro-link |
Remmen voor | Enkele 256 mm schijf met tweezuigerklauwen |
Remmen achter | Enkele schijf met enkelzuigerklauw |
Voorband | 3.00-21 51P |
Achterband | 120/80-18M/C 62P |
Wielbasis | 1,445 |
Lengte | 2,195 |
Breedte | 815 |
Hoogte | 1,195 |
Zithoogte | 875 |
Drooggewicht | |
Leverbare kleuren | Extreme Red |
Beschrijving | Met een stijl gebaseerd op die van de crossmotoren is dit de scherpst ogende CRF250L ooit.
We verbeterden de prestaties zodat er niet alleen mogelijkheden zijn voor meer ervaren rijders, maar ook voor beginnende. Wat voor reis je ook wilt maken. Met in het oog springende racekleuren en nieuw bodywork - gebaseerd op dat van de competitie-gerichte CRF450R motorcrosser - ziet hij er redelijk agressief uit, echter; hij is gebruiksvriendelijk en geschikt voor elk type rijder. |