Nieuwsbrief:

HONDA  CRF 1100 L AFRICA TWIN - 2020

Garantie: Nee
6679 Km
DONKER ZWART
honda - crf-1100-l-africa-twin
honda - crf-1100-l-africa-twin
honda - crf-1100-l-africa-twin
honda - crf-1100-l-africa-twin
honda - crf-1100-l-africa-twin
honda - crf-1100-l-africa-twin
honda - crf-1100-l-africa-twin
honda - crf-1100-l-africa-twin
honda - crf-1100-l-africa-twin
honda - crf-1100-l-africa-twin
honda - crf-1100-l-africa-twin
honda - crf-1100-l-africa-twin
honda - crf-1100-l-africa-twin
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Modelreeks: nov. 2019 - 2025
Koppel: 112 Nm
Afmetingen (LxBxH): 234 x 96 x 155 cm
Tankinhoud: 19 liter
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,9 l/100km (1 op 20,4)
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 1
Aantal sleutels: 2

Honda CRF 1100L Africa Twin ABS – Avontuur zonder grenzen

De Honda CRF 1100L Africa Twin ABS is dé ultieme avontuurlijke motor, gebouwd voor zowel asfalt als ruige offroadpaden. Met zijn krachtige 1084cc parallel-twin motor, geavanceerde technologie zoals Honda Selectable Torque Control (HSTC) en ABS, biedt deze motor ongeëvenaarde controle en veiligheid.

Dankzij de verstelbare vering, comfortabele zithouding en robuuste bouw is hij perfect voor lange reizen en uitdagend terrein. Zijn stoere design en betrouwbare prestaties maken hem de ideale reisgenoot voor avonturiers die geen grenzen kennen.

Klaar om elk pad te verkennen? Stap op de Africa Twin en beleef het avontuur!

= Bedrijfsinformatie =

Van Doorn Motors

- Wij leveren al onze motoren standaard met 10 dagen gratis verzekering!
- Financiering is mogelijk, mocht u meer informatie willen dan vernemen wij graag van u.
- Inruil van nette goed onderhouden motoren is eventueel mogelijk tegen handelsprijzen.
- 12 of 24 maanden garantie is eventueel mogelijk tegen meerprijs. Prijzen zijn afhankelijk van de motorinhoud.
- Wij werken op afspraak en hanteren geen vaste openingstijden.

Voor het maken van een afspraak kunt u telefonisch of middels Whatsapp contact met ons opnemen. Zie onze website voor meer foto's in hoge resolutie.

Ontdek de wereld van Van Doorn Motors, waar vertrouwen, service en passie samenkomen voor een onvergetelijke motorervaring.


Disclaimer. Hoewel aan de informatie van deze website de grootst mogelijke zorg wordt besteed, kunnen wij niet aansprakelijk worden gesteld voor eventuele onjuiste informatie van welke aard dan ook. Is voor u een optie belangrijk, dan adviseren wij u hier specifiek naar te vragen.
Opties en Accessoires:
Anti Blokkeer Systeem, Anti Wheelie Modus, Apple Carplay/Android Auto, Bluetooth, Cruisecontrol, LED achterlichten, LED koplampen, Motor bescherming onderzijde, Multimedia systeem, Spaakwielen, TFT-Display, TFT-Screenprotector, Traction control, Achteropkomend verkeer waarschuwing, Alarm klasse 1(startblokkering), Anti doorSlip Regeling, Cruise control, LED Koplamp, Multimedia-voorbereiding, Verschillende rij modussen, Verstelbaar windscherm




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
van Doorn Motors
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Lowboy" betekent: Naam voor het frame dat bij de Norton Dominator racer werd toegepast in 1962. Een lage versie van het originele Featherbedframe. Het woog minder en had een kortere wiel­basis. Het Engelse merk Norton ontwikkelde in de herfst van 1949 een frame, dat in april 1950 werd geïntroduceerd. Het Featherbedframe, zo genoemd om de goede afvering, gaf de Nortons die ermee werden uitgerust een uitsteken­de wegligging en uitnemende stuureigenschappen. In hetzelf­de jaar dat de frames werden toegepast behaalde Norton suc­cessen in de Junior- en Senior TT wegraces. Volgens de overle­vering werd de naam Featherbed (= veren bed) bedacht door Harold Daniell, een motorcoureur die na zijn overwinning in de Junior TT opmerkte dat zijn racemachine zo comfortabel stuurde, dat hij erop in slaap had kunnen vallen. Tot de komst van het Featherbedframe hadden motorfietsfabrikanten altijd gezworen bij frames die werden geconstrueerd met behulp van gietstukken en waarin de pijpen met koper aan elkaar werden gesoldeerd. De lastechnieken van 1950 lieten echter toe dat buizen direct aan elkaar werden gelast met siF-brons, dat een relatief lage verhittingstemperatuur nodig had. Het raceframe vond zijn vertaling in een seriegeproduceerde motorfiets voor het grote publiek met de introductie in 1952 van de Norton Dominator, een 500CC staande *twin. Pas in 1967 zou met de komst van de Norton Commando het Featherbedframe wor­den verlaten, al bleef het daarna nog lange tijd de lieveling van de bouwers en berijders van café-racers, voor wie het tot 1970 in produktie werd gehouden. Het Featherbedframe is gastheer geweest voor een grote ariëteit merken motorblokken. Ener­zijds omdat het zoveel ruimte bood, dat elk type motorblok erin paste, anderzijds vanwege de al geroemde legendarische stuureigenschappen die het decennia lang tot de maatstaf voor een goed frame verhieven. Tot op heden gaan nog stemmen op die beweren dat het Featherbedframe onovertroffen is.
© 2000 - 2025 Motoroccasion