Nieuwsbrief:

HONDA  CRF 1100 L AFRICA TWIN - 2021

Garantie: Ja
10283 Km
Blauw rood wit
honda - crf-1100-l-africa-twin
honda - crf-1100-l-africa-twin
honda - crf-1100-l-africa-twin
honda - crf-1100-l-africa-twin
honda - crf-1100-l-africa-twin
honda - crf-1100-l-africa-twin
honda - crf-1100-l-africa-twin
honda - crf-1100-l-africa-twin
honda - crf-1100-l-africa-twin
honda - crf-1100-l-africa-twin
honda - crf-1100-l-africa-twin
honda - crf-1100-l-africa-twin
honda - crf-1100-l-africa-twin
honda - crf-1100-l-africa-twin
honda - crf-1100-l-africa-twin
honda - crf-1100-l-africa-twin
honda - crf-1100-l-africa-twin
honda - crf-1100-l-africa-twin
honda - crf-1100-l-africa-twin
honda - crf-1100-l-africa-twin
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Te koop aangeboden:

Een Honda CRF 1100 Afrika twin. De motor is gebouwd in 2021 en heeft op dit moment 10283 km gelopen. Een Nederlandse machine die klaar staat voor zijn derde eigenaar.

Dit is een motor die door de jaren heen een enorme reputatie heeft opgebouwd. Een oerdegelijke en sterke motor. Veel mensen die een motor zoals de Afrika Twin zoeken weten wat ze willen. Het is een zeer populair model geweest, en nog steeds.
Deze Afrika Twin verkeerd zowel optisch en technisch in zeer nette staat én hij staat glimmend en wel te wachten op zijn volgende eigenaar.Opties:

Boekjes + sleutels.
Driedelige kofferset.
Valbeugelset.
Mistlampen.
Cruise control.
Touch screen digitaal dashboard.
Bluetooth.
ABS.
Tractie control.
Instelbare rijmodus.
Handgeschakeld.


Prijs: 15750.- of 307.- euro per maand! (Zie onze site voor een financiering, www.rouvoetmotoren.nl)

Rouvoet motoren staat voor kwaliteit en zorgeloos motorrijden.
Daarom wordt iedere motor door ons professioneel gepoetst en technisch nagekeken.
Zo garanderen wij jou de zekerheid van een goede en betrouwbare occasion.

Optioneel kan je kiezen voor het Rouvoet afleverpakket: 3 maanden of 3000 km garantie met een onderhoudsbeurt voor €295.-. Zo stap je fris en zorgeloos op je nieuwe motor.
Bij Rouvoet Motoren kan je terecht voor:
Groot en klein onderhoud en reparatie aan alle merken motorfietsen.
• Verkoop van mooie en goede gebruikte motorfietsen, inruil van uw motorfiets.
• Verkoop van onderdelen en accessoires
• Winterstalling en opslag van motorfietsen.
• Schadeherstel van motorfietsen.
• Bandenservice.
• Verhuur van motoraanhanger.
Met vriendelijke groet,
Rouvoet Motoren
Nieuwe Havenweg 83 B
1216 BP Hilversum.
  • Tel: 035-6210343
  • WhatsApp: 06-18134257
  • www.rouvoetmotoren.nl
  • info@rouvoetmotoren.nl


 
  • Disclaimer: Wij doen ons best om onze teksten zo correct mogelijk weer te geven aan onze klanten. Eventuele schrijffouten zijn onder voorbehoud en U kunt geen rechten ontleden uit fouten in onze verkoopteksten.  
     





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Rouvoet Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1980 - Ontstaan van de Harley-Davidson Softail Bill Davis, een enthousiaste Harleyrijder en ingenieur uit St. Louis, ontwierp de softail halverwege de jaren zeventig. Zijn eerste ontwerp, waaraan hij in 1974 en 1975 werkte, had een cantilever-achterbrug die aan de onderkant roteerde en aan de bovenzijde veerde met de veren en schokdemper verborgen onder het zadel. Bij het uitwerken van zijn ontwerp bouwde Davis een prototype op basis van zijn Super Glide uit 1972. Davis patenteerde zijn ontwerp en nam contact op met Willie G. Davidson voor een vergadering in augustus 1976. Davidson was onder de indruk maar deed geen toezeggingen. Davidson antwoordde zes maanden later en liet weten dat het bedrijf het ontwerp op dat moment niet zou kunnen gebruiken, maar er nog steeds in geïnteresseerd was. Davis bleef het ontwerp ontwikkelen, waarbij het draaipunt en de verende delen zodanig werden aangepast dat de veren en schokdemper zich onder het frame bevonden en het draaipunt zich aan de bovenkant van de driehoekige achterbrug bevond. Hierdoor kon de traditionele Harley-Davidson olietank onder de stoel worden geplaatst. Davis probeerde het nieuwe ontwerp zelfstandig te produceren als de Road Worx Sub-Shock, maar de samenwerking die hij hiervoor had opgezet voldeed niet. Harley-Davidson-directeur Jeffrey Bleustein nam kort daarna contact op met Davis en begon met onderhandelingen om het ontwerp van Davis te kopen. Davis verkocht uiteindelijk zijn patenten, prototypen en machines aan Harley-Davidson in januari 1982. Na verdere tests en ontwikkeling werd Davis's ontwerp geïntroduceerd in juni 1983 als de 1984 Harley-Davidson FXST Softail.
© 2000 - 2024 Motoroccasion