Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Prachtige volle Honda CRF 1100 Africa Twin Adventure Sports ES DCT.
Origineel Nederlands geleverde motor, complete historie bekend.
Bomvol mooie accesoires!
Uitgevoerd met de Electronische vering en automaat.
- DCT
- ES
- EBC
- ABS
- Carplay
- Kofferset
- Valbeugelset
- Comfort zadel
- Koplamp beschermer
- Givi topkoffer montageplaat
- Donker windscherm
- Cruise control
- 2 sleutels
- 12mnd garantie
Welkom bij Thalen Motortrading
We ruilen graag uw motor in!
Benieuwd naar de waarde van uw motor? stuur een mail of whattsapp bericht met foto's + info en we reageren zeer snel en vrijblijvend met een voorstel.
Ziet u graag betere kwaliteit foto's van de aangeboden motoren klik dan door naar onze eigen website!
*Gratis 10 dagen all-risk verzekering
*Geen afl kosten!
*Gratis opnaam zetten bij aanschaf motor
*Leveren aan huis door heel Nederland mogelijk
*Financiering voor zakelijk of prive mogelijk
*Reserveren van een motor is alleen mogelijk door middel van een aanbetaling
Thalen Motortrading
Rheezerend 54
7701 BG Dedemsvaart
Tel: 0523-208396
Whattsapp: 0523-208396
Mail: info@thalenmotoren.nl
website: www.thalenmotoren.nl
Openingstijden:
Maandag op afspraak (telefonisch bereikbaar)
Dinsdag t/m Vrijdag van 9:00 tot 18:00
Zaterdag van 9:00 tot 16:00
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | Vloeistofgekoelde 4-takt, paralleltwin met 8 kleppen, 270° krukas en unicam |
Boring x slag | 92 mm x 92 mm |
Cilinder inhoud | 998 cc |
Comp. verhouding | 10.1:1 |
Kleppen | 8 kleppen |
Brandstof toevoer | PGM-FI |
Ontsteking | |
Vermogen | pk / 75 kW bij 7.500 tpm |
Max. koppel | 105 Nm bij 6.250 tpm |
Koppeling | 2 natte meerplaatskoppelingen met veren |
Versnellingsbak | DCT met 6 versnellingen met rij-modi voor on- en off-road |
Verhouding | |
Overbrenging | O-ringketting |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 24.8 liter |
Topsnelheid | |
ABS | ja |
Frame | Stalen semi-dubbel wiegframe |
Vering voor | EERA - Showa Telescopische upsd vork met een binnenbuis diameter van 45 mm en Showa EERA met aanpassingen voor in- en uitgaande demping. 230mm veerweg |
Vering achter | EERA - Monoblock aluminium swing arm Pro-Link met Showa gas-geladen demper, hydraulische op afstand bediende instelling van veervoorspanning en elektrische controle voor compressie en uitgaande demping, 220 mm slag op achteras. |
Remmen voor | 310mm dubbele zwevende wave type remschijf met aluminium naaf en radiaal gemonteerde vierzuigerkerlauw en gesinterde remblokken |
Remmen achter | 256mm wave type enkele schijf met enkelzuigerklauw en gesinterde remblokken |
Voorband | 90/90-21 tube type |
Achterband | 150/70-R18 tube type |
Wielbasis | 1.580 mm |
Lengte | 2.332 mm |
Breedte | 960 mm |
Hoogte | 1.558 mm |
Zithoogte | 900/920 mm |
Drooggewicht | |
Leverbare kleuren | Pearl Glare White Tricolour, Darkness Black Metallic |
Beschrijving | Je weet maar nooit wanneer de wind je zal roepen. Als dat gebeurt, moet je er klaar voor zijn.



De Africa Twin Adventure Sports heeft een grote benzinetank, lange veerwegen voor meer grondspeling en betere bescherming tegen weer en wind. Throttle By Wire biedt 3 rij-modi - en een bijkomende G-mode voor offroad gebruik - plus een reeks innovatieve kenmerken die je verder zullen leiden dan je ooit durfde te dromen. Als final touch hebben we hem een speciale kleurstelling gegeven om de 30ste verjaardag van dit model te vieren. Hij is er helemaal klaar voor. Jij ook? |
Thalen Motor Trading is een motorzaak die gespecialiseerd is in de in- en verkoop van jong gebruikte motoren.
 |
Thalen Motortrading |
|
Rheezerend 54
Dedemsvaart
Plan de route
|
 |
0523-208396
|
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw
privacy om?
Een stukje historie: BMW in 1980 - Vanaf 1980 kwamen de allroads op de markt. De R 80 G/S zou aan de basis staan van een lange lijn GS modellen, die uiteindelijk door zou groeien tot de zeer populaire R 1200 GS, die in de jaren nul tot de meest verkochte motorfietsen in Nederland zou horen. De GS serie vloeide voort uit de successen van Duitse rijders in de zware Enduro klassen eind jaren zeventig. Toen de R 80 G/S eenmaal op de wielen stond, sloeg het model direct aan. Bovendien droegen successen in de Dakar-rally ook bij aan de populariteit. De GS-en bleken echter ook zeer goede reismachines te zijn. Ze konden zwaar beladen worden en stuurden, ondanks de semi-terreinbanden, uitstekend. Door de hoge zit waren ze zeer controleerbaar en bovendien waren ze relatief licht geconstrueerd. Ze waren aanvankelijk voorzien van het nieuwe monolever veersysteem, een enkelzijdige achterwielophanging die niet alleen modern oogde, maar ook licht en sterk was en waardoor het achterwiel binnen enkele minuten in- en uitgebouwd kon worden. BMW bedacht er de naam "Reiseenduro" voor en zo worden deze motorfietsen ook gebruikt. Weinig mensen zullen een BMW GS daadwerkelijk als terreinmotor hebben ingezet. Intussen worden alle BMW tweecilinders in een GS versie geleverd. Latere versies werden uitgerust met het Sekundär Luft System om tot schonere uitlaatgassen te komen. De GS-serie plukte uiteraard de vruchten van alle ontwikkelingen, zoals de invoering van paralever, brandstofinjectie en katalysatoren. Dankzij de uitvinding van de kruisspaken konden ze, ondanks de spaakwielen, toch met tubelessbanden rijden.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken