Nieuwsbrief:

HONDA  CR 500 R - 2016

Garantie: Nee
99 Uur
Rood
honda - cr-500-r
honda - cr-500-r
honda - cr-500-r
honda - cr-500-r
honda - cr-500-r
honda - cr-500-r
honda - cr-500-r
honda - cr-500-r
honda - cr-500-r
honda - cr-500-r
honda - cr-500-r
honda - cr-500-r
honda - cr-500-r
honda - cr-500-r
honda - cr-500-r
honda - cr-500-r
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

Te koop aangeboden:
Honda CR500 AF – unieke projectmotor die nog afgemaakt moet worden wegens tijdgebrek.

 Specificaties:

  • Frame: Aluminium frame uit 2016 (CRF450)

  • Motorblok: Origineel CR500-blok uit 1986

  • Type: AF (Aluminium Frame) conversie

  • Staat: Project – grotendeels opgebouwd, maar moet nog afgemaakt worden

 Wat is er al gedaan:

  • Blok is passend gemaakt in het frame

  • Ophanging en frame zijn in goede staat

  • Veel onderdelen aanwezig

 Wat moet nog gebeuren:

  • Elektronische aansluiting afronden

  • Afstellen en controleren van diverse componenten

  • Afmontage (zoals koeling, luchtfilter, kabels, etc.)


  • Het is mogelijk om een financiering aan te vragen via onze website Robbe Motoren. De financiering wordt verzorgd in samenwerking met numotorrijden, snel en eenvoudig geregeld zodat jij binnenkort kunt rijden op jouw droommotor.

    Neem contact met ons op!
    Heb je vragen of intresse.
    Je kunt ons bereiken op de volgende manieren:
     Bellen: 06-30188051
     Mailen: info@robbemotoren.nl
     WhatsApp: 06-30188051

    Bekijk al onze motoren op onze website!

     Openingstijden van Robbe Motoren:

    Maandag: 13:00 – 18:00
    Dinsdag: Gesloten
    Woensdag: 09:00 – 12:00
    Donderdag: 15:00 – 20:00
    Vrijdag: 10:00 – 20:00
    Zaterdag: 09:00 – 12:00
    Zondag: Gesloten

     






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Robbe Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1960 - De R 69 en R 69 S (1960) waren motorisch sterk genoeg, met een goed werkend rijwielgedeelte, maar hun uiterlijk was nog dat van rond de oorlog. Gedurende de hele jaren vijftig en -zestig had elke BMW motorfiets kogelkoppelingen voor de montage van een zijspan. Dat was niet alleen handig voor kopers die inderdaad een zijspan wilden monteren, het was ook een geruststelling voor de solo-rijders: Dit frame is sterk genoeg om een zijspan te trekken. "Nieuwe" modellen volgden elkaar weliswaar in een hoog tempo op, maar de wijzigingen ten opzichte van de voorgaande modellen waren slechts minimaal. Dat betekende ook dat onderdelen van BMW's moeiteloos op tien jaar jongere machines gemonteerd konden worden.
© 2000 - 2025 Motoroccasion