Nieuwsbrief:

HONDA  CMX 500 REBEL - 2018

Garantie: Ja
56344 Km
GRIJS MATT
honda - cmx-500-rebel
honda - cmx-500-rebel
honda - cmx-500-rebel
honda - cmx-500-rebel
honda - cmx-500-rebel
honda - cmx-500-rebel
honda - cmx-500-rebel
honda - cmx-500-rebel
honda - cmx-500-rebel
honda - cmx-500-rebel
honda - cmx-500-rebel
honda - cmx-500-rebel
honda - cmx-500-rebel
honda - cmx-500-rebel
honda - cmx-500-rebel
honda - cmx-500-rebel
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
CMX 500 Rebel in nette staat!

* ABS
* Handvatverwarming
* 35KW/A2

Ruime keus in dit segment. Inruil,
financieren en bezorgen door heel NL
mogelijk.

www.anbergenmotoren.nl

= Bedrijfsinformatie =

Deze motor wordt u aangeboden door Anbergen Motoren; een BOVAG dealerbedrijf met altijd 300 scherp geprijsde occasions op voorraad! Ook voor de A2/35 kw-rijder is er altijd ruime keuze. Inruil en financiering zijn mogelijk. Het hele jaar door nieuwe aanvoer van occasions. Onze motoren worden in overleg afgeleverd met BOVAG garantie. Voor de afleveringsbeurt en bijkomende kosten vragen wij 250 euro. Uitgebreide kledingshop met o.a. REV'IT!, Alpinestars, HELD, Schuberth, Shark, Scorpion, Nolan, HJC en ROOF. Onderhoud aan en reparatie van alle merken motoren in een moderne open werkplaats. Ook voor schadeherstel- en afhandeling kunt u bij ons terecht. Ruime keuze aan motoraccessoires, zowel nieuw als gebruikt. Financiering op maat behoort tot de mogelijkheden. Graag tot ziens in Slagharen. Wij staan voor u klaar met een kop koffie en een goed advies! Anbergen Motoren, Herenstraat 79a, 7776 AM Slagharen Tel: 0523 682783 / E-mail: info@anbergenmotoren.nl / WhatsApp: 0523 682783 = Let op = Onze advertenties zijn met de grootst mogelijke zorg samengesteld. Er kunnen echter geen rechten aan worden ontleend. Zet- en drukfouten zijn voorbehouden. Controleer voor aankoop van een motorfiets daarom goed de zaken (o.a. accessoires, opties) die voor uw beslissing belangrijk zijn.




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Anbergen Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1986 - Intussen zat BMW met een dilemma: de klanten vroegen om boxermotoren, maar BMW kon ze binnen de geldende milieunormen niet leveren, zeker niet als ze vermogens moesten leveren die de concurrentie uit Japan het hoofd konden bieden. Daarom deed BMW eigenlijk hetzelfde als zijn klanten: de R 80 blokken en frames, intussen voorzien van monolever achtervering, kregen grotere cilinders en daarmee kon men 1000cc-modellen leveren die iets minder vermogen leverden dan voorheen, maar bijvoorbeeld wel geschikt waren voor het gebruik van loodvrije benzine. Zodoende werden vanaf 1986 de 800- en 1000cc-boxers, gemoderniseerd en met heel nieuwe motorblokken, weer in productie genomen. Ze waren inmiddels voorzien van het monolever veersysteem en kregen later zelfs paralever. Toen eind 1992 de R 1100's met het nieuwe, lucht/oliegekoelde blok verschenen, viel het doek voorgoed. De K-motoren bleven echter
© 2000 - 2024 Motoroccasion