|
Motor | SOHC vloeistofgekoelde viertakt twin, 8 kleppen, 270° krukas en Unic-cam. EURO5 |
Boring x slag | 92|81.5 |
Cilinder inhoud | 1084 |
Comp. verhouding | 10.1/1 |
Kleppen | |
Brandstof toevoer | PGM-FI |
Ontsteking | |
Vermogen | |64|7000 |
Max. koppel | 98|4750 |
Koppeling | Natte meerplaatskoppeling |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | Ketting |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 13.6 |
Topsnelheid | |
ABS | |
Frame | Stalen diamantframe |
Vering voor | Voorspanning instelbaar, 43 mm, cartridge vork |
Vering achter | Voorspanning instelbaar, dubbele piggyback schokbrekers achteraan |
Remmen voor | Radiaal gemonteerde monoblock vierzuigerklauw, 330 mm zwevende remschijf |
Remmen achter | Tweezuigerklauw, 256 mm enkele remschijf |
Voorband | 130/70B18 M/C |
Achterband | 180/65B16 M/C |
Wielbasis | 1520 |
Lengte | 2240 |
Breedte | 853 |
Hoogte | 1115 |
Zithoogte | 700 |
Drooggewicht | |
Leverbare kleuren | Gunn Metal Black, Pearl Stallion Braun |
Beschrijving | OLD SCHOOL IS HET NIEUWE COOL
De Rebel CMX1100 is iets speciaals...
Veel rijders wereldwijd, ook nieuwelingen in de wereld van de tweewielers, leerden de Rebel CMX500 kennen als een speelse, wendbare en eenvoudig te personaliseren motorfiets met unieke looks. En nu is het tijd voor meer. De gelijkenis binnen de familie is treffend, maar er speelt heel wat meer bij de Rebel CMX1100. De karakteristieke parallel tweecilinder levert een opvallend koppel en beschikt over Throttle-By-Wire, vier rijmodi, Honda Selectable Torque Control (HSTC) en Wheelie Control. Standaard geleverd met Cruise Control. De unieke Dual Clutch Transmission (DCT) met zes versnellingen is optioneel. Deze coole cruiser draait de hand niet om voor het betere bochtenwerk dankzij 43 mm cartridge style voorvorken, piggyback achtervering en radiaal gemonteerde vierzuigerremklauwen. |