Nieuwsbrief:

HONDA  CMX 1100 REBEL DCT - 2024

Garantie: Ja
Nieuw
Gunmetal Black Metallic
honda - cmx-1100-rebel-dct
honda - cmx-1100-rebel-dct
honda - cmx-1100-rebel-dct
honda - cmx-1100-rebel-dct
honda - cmx-1100-rebel-dct
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf

De ultieme cruiser.

Uitgerust met accessoires voor de rebelse wereldreiziger tilt de CMX1100T Rebel jouw rijervaring naar het volgende niveau. De prachtig afgewerkte zadeltassen ogen strak en zijn praktisch dankzij de totale opslagruimte van 35 l (16 l rechts en 19 l links). Zo neem je alle essentials mee op pad. De grote voorkuip en het windscherm bieden nu nog meer bescherming van de elementen. Ze buigen de wind af en zorgen zo voor comfort in de stad of op de open weg. Ervaar ultieme vrijheid in stijl met de nieuwe CMX1100T Rebel. Hoog tijd om jouw volgende avontuur aan te vatten.

Deze nieuwe CMX1100T DCT in de kleur Gunmetal Black Metallic is uit voorraad leverbaar met 5 jaar Honda garantie






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Benjan Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1953 - In 1950 werden er weer tweecilinders geproduceerd. Het systeem met de “gekoppelde” toer- en sportmodellen werd losgelaten, want er werden geen zijklepmotoren meer gebruikt. Incidenteel zouden nog wel sportieve modellen worden gemaakt, zoals de R 68 (1952) en de R 69 (1955). Toch moest het “sportieve” element van BMW’s met een korreltje zout genomen worden. Ze konden qua prestaties en uitstraling niet in de schaduw staan van de Britse één- en tweecilinders. Daar moest BMW het ook niet van hebben. BMW kreeg vanaf de jaren vijftig het imago van “degelijk”, “betrouwbaar” en “waardevast”. Voor liefhebbers van vlottere motorfietsen gold het merk echter als “oubollig”. Met de introductie van de 35 pk sterke R 68 in 1952 deed BMW een poging een snelle motorfiets neer te zetten, maar het rijwielgedeelte was niet opgewassen tegen zo veel vermogen.
© 2000 - 2024 Motoroccasion