|
Motor | Vloeistofgekoelde DOHC viertakt tweecilinder, vier kleppen |
Boring x slag | 67|66.8 |
Cilinder inhoud | 471 |
Comp. verhouding | 10,7:1 |
Kleppen | Vier kleppen |
Brandstof toevoer | PGM-FI elektronische benzine-injectie |
Ontsteking | |
Vermogen | |34|8500 |
Max. koppel | 43.3|6000 |
Koppeling | Natte multiplaatskoppeling, assist/slipper |
Versnellingsbak | 6 VERSNELLINGEN |
Verhouding | |
Overbrenging | Ketting |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 12 |
Topsnelheid | |
ABS | ja |
Frame | |
Vering voor | Telescopisch 41 mm voorvorkpoten, 150 mm veerweg |
Vering achter | Stereovering met vijftraps instelbare veervoorspanning, 45 mm ronde swingarm |
Remmen voor | Enkelvoudige zwevende remschijf 310 mm, tweezuigerremklauw |
Remmen achter | Enkelvoudige remschijf 240 mm, eenzuigerremklauw |
Voorband | 110/80R19M/C 59H |
Achterband | 150/70R17M/C 69H |
Wielbasis | 1484 |
Lengte | 2153 |
Breedte | 839 |
Hoogte | 1137 |
Zithoogte | 790 |
Drooggewicht | |
Leverbare kleuren | Blue Sea,Green Metallic,Black Metallic,Energy Orange. |
Beschrijving | Weerspiegel jezelf
In 1962 debuteerde onze allereerste street scrambler onder de naam CL72. We vonden het intussen tijd om een nieuwe generatie te ontwikkelen, afgestemd op de hedendaagse straten. De nieuwe CL500 belichaamt een rauwe stijl en druipt van de details die verwijzen naar een rijke geschiedenis. Een krachtige, A2-compatibele tweecilinder staat gemonteerd in een stevig, compact chassis dat schreeuwt om gereden en gepersonaliseerd te worden. Net zoals het origineel. |