Nieuwsbrief:

HONDA  CB 750 HORNET - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
MAT PEARL GLARE
honda - cb-750-hornet
honda - cb-750-hornet
honda - cb-750-hornet
honda - cb-750-hornet
honda - cb-750-hornet
honda - cb-750-hornet
honda - cb-750-hornet
honda - cb-750-hornet
honda - cb-750-hornet
honda - cb-750-hornet
honda - cb-750-hornet
honda - cb-750-hornet
honda - cb-750-hornet
honda - cb-750-hornet
honda - cb-750-hornet
honda - cb-750-hornet
honda - cb-750-hornet
honda - cb-750-hornet
honda - cb-750-hornet
honda - cb-750-hornet
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2025

Breek uit de korf met de vernieuwde CB750 Hornet. Deze nieuwe generatie levert het grootste vermogen in zijn klasse met behulp van een lichtgewicht chassis dat perfect is afgestemd op sportieve prestaties. De opvallende streetfighterstijl, gecombineerd met een nieuw ontworpen, krachtigere dubbele LED-koplamp, maakt je uniek op de weg. Met zijn vooruitstrevende looks en verbeterde prestaties is de CB750 Hornet klaar om uit de startblokken te schieten. Niets komt ook maar in de buurt.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Mulders Motorcycles
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Spring hub" betekent: Verende naaf die werd ontwikkeld en toegepast door het Engelse merk Triumph in het achterwiel van de 50OCC en 650CC staande twin modellen als de SpeedTwin en deTiger uit de jaren veertig en vijftig. Om het rijden met het stijve frame toch nog enig comfort te verschaffen, werd niet overgegaan tot bijvoorbeeld het aanbrengen van plunjervering in de achterbrug van het frame, of van een scharnierende achterbrug, maar van een afgeveerde achteras. Dat afveren vond plaats in de naaf, waarin de achteras een paar centimeter verticaal op en neer kon veren. Een constructie die in motorkringen evenveel bewondering als verwerping heeft geoogst. De spring hub verdween toen de scharnierende achtervork met schokdempers de standaardconstructie werd op moderne motorfietsen in de jaren vijftig.
© 2000 - 2025 Motoroccasion