|
Motor | Vloeistofgekoelde, parallel 2-cilinder |
Boring x slag | 67|66.8 |
Cilinder inhoud | 471 |
Comp. verhouding | 10.7 : 1 |
Kleppen | |
Brandstof toevoer | PGM-FI elektronische brandstofinjectie |
Ontsteking | |
Vermogen | 48|35|7000 |
Max. koppel | | |
Koppeling | Natte meerplaten |
Versnellingsbak | |
Verhouding | |
Overbrenging | Ketting |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 15.7 |
Topsnelheid | |
ABS | |
Frame | Staal,diamant |
Vering voor | Conventioneel telescoopvork, 41mm |
Vering achter | Monoshock demper, Pro-Link swingarm |
Remmen voor | 320mm enkele schijf met 2-zuiger remklauw, ABS |
Remmen achter | 240mm enkele schijf met 1-zuiger remklauw, ABS |
Voorband | 120/70/17 |
Achterband | 160/60 ZR 17 |
Wielbasis | 1421 |
Lengte | 2095 |
Breedte | 830 |
Hoogte | 1290 |
Zithoogte | 810 |
Drooggewicht | 195 |
Leverbare kleuren | Wit/Zwart/Rood |
Beschrijving | CB500X
Kleine machine, groot avontuur.
Het beste moment om het avontuur te zoeken: zo vroeg mogelijk. De nieuwe CB500X biedt rijders de gelegenheid met een kleine, handzame Allroad motorfiets de grote, wijde wereld in te trekken. De machine voldoet aan alle eisen. Hij is zeer stabiel, weegt maar 195 kg, biedt een ergonomische zitpositie, een rijwielgedeelte dat uitstekend geschikt is voor toertochten en een sterk motorblok.
Met de sprekende vormen en de robuuste materialen doet de motorfiets sterk denken aan de Crosstourer. Net als zijn voorbeeld is de nieuwe CB500X geschikt voor korte ritjes en langere tochten. Of je nu in de stad, over buitenwegen of op gravelwegen rijdt - met deze motorfiets kun je elke uitdaging aan. Dankzij de gunstige prijs en de lage onderhoudskosten blijft er nog genoeg geld over voor andere zaken. |