Nieuwsbrief:

HONDA  CB 500 X / ABS - 2014

Garantie: Ja
10759 Km
N.V.T.
honda - cb-500-x---abs
honda - cb-500-x---abs
honda - cb-500-x---abs
honda - cb-500-x---abs
honda - cb-500-x---abs
honda - cb-500-x---abs
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2014
  • Over ons:

    Hofland motoren is ruim 1300 m2 motorbeleving. Uw adres voor top occasions, een nieuwe motorfiets, service & onderhoud, accessoires en alle soorten motorkleding.

    Financiering op al onze motorfietsen is mogelijk en al onze motoren worden standaard afgeleverd met een 10 daagse ALL-RISK verzekeringsdekking!

    Openingstijden:
    Dinsdag 9:00 - 18:00
    Woensdag 9:00 - 18:00
    Donderdag 9:00 - 18:00
    Vrijdag 9:00 - 18:00
    Zaterdag 9:00 - 16:00
    Op zondag en maandag zijn wij gesloten.

    KLIK HIER VOOR DE ACTUELE/ AANGEPASTE OPENINGSTIJDEN!
  • Verkoopprijs is incl. 10 dagen allrisk dekking en 3 maanden volledige *garantie en afleveringsbeurt.

    Optioneel servicepakket:

    De kosten voor het servicepakket incl. aanvullende *garantie bedragen € 450,-. Hiervoor word de motorfiets afgeleverd met een grote beurt waaronder nieuwe olie, oliefilter, remvloeistof, kleppencontrole, remklauwservice etc. etc. 

    De gegeven aanvullende *garantie is 24 maanden ingaand op datum van tenaamstelling.

    * Vraag naar de uitgebreide garantievoorwaarden.
     
  • Vanaf heden ook proefrit aan huis mogelijk. Stuur een mail naar info@hoflandmotoren.nl om een afspraak in te plannen.

     

Opties en Accessoires:
Abs, Gratis allrisk dekking voor 10 dagen, Handkappen, Middenbok, Model jaar 2014, Registrasiekosten occasion motorfiets 10 euro, Tellerstand 18 000 km, Topkoffer, Valbeugels




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Hofland Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1986 - Intussen zat BMW met een dilemma: de klanten vroegen om boxermotoren, maar BMW kon ze binnen de geldende milieunormen niet leveren, zeker niet als ze vermogens moesten leveren die de concurrentie uit Japan het hoofd konden bieden. Daarom deed BMW eigenlijk hetzelfde als zijn klanten: de R 80 blokken en frames, intussen voorzien van monolever achtervering, kregen grotere cilinders en daarmee kon men 1000cc-modellen leveren die iets minder vermogen leverden dan voorheen, maar bijvoorbeeld wel geschikt waren voor het gebruik van loodvrije benzine. Zodoende werden vanaf 1986 de 800- en 1000cc-boxers, gemoderniseerd en met heel nieuwe motorblokken, weer in productie genomen. Ze waren inmiddels voorzien van het monolever veersysteem en kregen later zelfs paralever. Toen eind 1992 de R 1100's met het nieuwe, lucht/oliegekoelde blok verschenen, viel het doek voorgoed. De K-motoren bleven echter
© 2000 - 2024 Motoroccasion