Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Honda CB 125 R
Prachtige kleur
Lage KM stand
- We zijn Benelli en CFMOTO dealer.
We hebben van diverse modellen - welke ook in de showroom staan - demo's voor u klaar staan.
Onze openingstijden zijn:
Maandag 09.00/18.00
Dinsdag 09.00/18.00
Woensdag 09.00/18.00
Donderdag 09.00/18.00
Vrijdag 09.00/18.00
Zaterdag 09.00/17.00
Contactgegevens:
Langenberg Motors
Printer 11
7741 ME Coevorden
0524-524977
info@langenbergmotors.nl
www.langenbergmotors.nl
Deze motor is geschikt voor A1 rijbewijs.
 |
Motor | Vloeistofgekoelde tweekleps mono |
Boring x slag | 58 mm x 58 mm |
Cilinder inhoud | 125 cc |
Comp. verhouding | 11.0:1 |
Kleppen | |
Brandstof toevoer | |
Ontsteking | |
Vermogen | 14 pk / 10 kW bij 10000 tpm |
Max. koppel | 10 Nm bij 8000 tpm |
Koppeling | |
Versnellingsbak | |
Verhouding | |
Overbrenging | |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 10 liter |
Topsnelheid | |
ABS | ja |
Frame | Stalen diamant type frame |
Vering voor | 41mm telescoopvork, upsd |
Vering achter | Monoshock |
Remmen voor | |
Remmen achter | |
Voorband | 110/70R17M/C 54H |
Achterband | 150/60R17M/C 66H |
Wielbasis | 1345 mm |
Lengte | 2015 mm |
Breedte | 820 mm |
Hoogte | 1055 mm |
Zithoogte | 816 mm |
Drooggewicht | |
Leverbare kleuren | ZWART,GRIJS,WIT,ROOD |
Beschrijving | VOL ADRENALINE

Hoogwaardige prestaties met een agressieve uitstraling.

Deze opstapmotor - een broertje van de CB1000R - heeft een uitgesproken look dankzij zijn metalen radiatorbescherming, nauw aansluitende carterbescherming en het gitzwarte motorblok. Bij het nieuwe buizenframe en de stoere upside-down vork van 41 mm horen ook nog een LCD instrumentenbord en heldere LED verlichting voor de koplamp, het achterlicht en de richtingaanwijzers. |
| Dealerschappen: AGM, BENELLI, HONDA, KREIDLER, KYMCO, PEUGEOT, SYM, TOMOS, TURBHO, YAMAHA |
In de showroom van Langenberg Motors in Coevorden zijn meer dan 150 modellen te bewonderen.
Over zowel nieuwe als occasion motoren kan verkoper Richard u alles vertellen. Langenberg Motors is een officiële dealer van Honda, Yamaha en Suzuki en heeft motoren van alle categorieën, waaronder supersport, choppers en nog veel meer!
Rij dus even naar Coevorden!
 |
Langenberg Motors |
|
Printer 11
Coevorden
Plan de route
|
 |
0524-524977
|
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw
privacy om?
Een stukje historie: BMW in 1969 - Alle modellen die in 1969 op de markt kwamen droegen de typeaanduiding /5. Bovendien zou vanaf dit moment de cilinderinhoud af te leiden zijn van de typenaam. Zo kwam er de 500 cc-R 50/5, de 600cc-R 60/5 en de 750cc-R 75/5. Ontwerptechnisch was de serie een sprong vooruit. De motorfietsen waren dan ook helemaal nieuw ontwikkeld. Er was volop gebruikgemaakt van chroom en kleur, de frames hadden duidelijke kenmerken van het Norton Featherbed frame, met een aangebout achterframe, maar voortaan zonder de kogels voor de zijspanbevestiging. De uitlaten waren licht omhoog gebogen en droegen zo bij aan het moderne uiterlijk. De zweefzadels waren voorgoed afgezworen. De krukas draaide voortaan in glijlagers, evenals de drijfstangen. Een heel belangrijke wijziging was de verplaatsing van de nokkenas. Doordat die nu onder de krukas lag, konden de stoterstangen naar de onderkant van de cilinders verhuizen. Die cilinders kwamen daardoor hoger te zitten, waardoor er meer grondspeling ontstond en de hellingshoek in bochten groter werd. Bovendien kwam het zwaartepunt van de motor lager te liggen. De 6 Volt elektrische installatie was vervangen door 12 V. Alle modellen hadden een startmotor, hoewel ook nog een kickstarter was gemonteerd. Dankzij de verbeterde stuureigenschappen kon met name het topmodel R 75/5 meekomen met sterkere concurrenten zoals bijvoorbeeld de Honda CB 750 Four. Die leverde weliswaar 67 pk (de R 75/5 “slechts” 50), maar was ook 40 kg zwaarder dan de R 75/5. Bovendien waren de machines zo mogelijk nog degelijker en betrouwbaarder dan hun voorgangers. Dit was uiteraard bij de presentatie in 1969 nog niet bekend, maar is inmiddels duidelijk gebleken. Ook uiterlijk zag het motorblok er moderner uit. Met name de luchtfilterkast die helemaal geïntegreerd was in het motorblok, in tegenstelling tot de eerder toegepaste losse luchtfilterhuizen op de versnellingsbak. Er werden vóór duplextrommelremmen en achter simplexremmen toegepast.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken