Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  SUPER GLIDE CUSTOM FXDC - 2012

Garantie: Ja
24600 Km
VIVID BLACK
harley-davidson - super-glide-custom-fxdc
harley-davidson - super-glide-custom-fxdc
harley-davidson - super-glide-custom-fxdc
harley-davidson - super-glide-custom-fxdc
harley-davidson - super-glide-custom-fxdc
harley-davidson - super-glide-custom-fxdc
harley-davidson - super-glide-custom-fxdc
harley-davidson - super-glide-custom-fxdc
harley-davidson - super-glide-custom-fxdc
harley-davidson - super-glide-custom-fxdc
harley-davidson - super-glide-custom-fxdc
harley-davidson - super-glide-custom-fxdc
harley-davidson - super-glide-custom-fxdc
harley-davidson - super-glide-custom-fxdc
harley-davidson - super-glide-custom-fxdc
harley-davidson - super-glide-custom-fxdc
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: Handgeschakeld
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Algemene staat: zeer goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: zeer goed
Garantie: Anders
Garantie: (voor voorwaarden zie de website)

In zeer goede staat verkerende Harley-Davidson FXDC Dyna Super Glide Custom van 2012:

1.584 cc /96 cu;
6 versnellingen;
ca. 24.600 km (5HD);
Vivid Black;
ABS;
Regelbare Penzl uitlaatdempers;
Duo zadel;
Custom handvaten en (duo)voetsteunen;
Skull Covers;
LED achterlicht;
Smoke knipperlichtlenzen;
Custom kentekenplaathouder;
Spoilertje;
HD alarm;
Aansluiting druppellader.

Deze Dyna Super Glide Custom is absoluut schadevrij, technisch 100% in orde, optisch een ‘9’ op een schaal van 1:10 en wordt geleverd met 3 maanden garantie.

= Bedrijfsinformatie =

Onze prijzen zijn marktconform. Daarom a.u.b. geen berichten sturen met biedingen, de vraag naar de uiterste prijs of waar de motor voor weg kan.

Voor een bezichtiging en/of proefrit bel 06-22829608 om teleurstellingen te voorkomen. Let wel:
- Een bezichtingsafspraak is geen reservering. Mocht de motorfiets eerder verkocht worden dan zullen we u hiervan op de hoogte stellen;
- Een proefrit is mogelijk bij droog weer en de intentie tot aankoop. Indien er sprake is van inruil neem deze motorfiets dan mee zodat we van te voren de inruilwaarde kunnen bepalen.

Zie de website voor de andere op voorraad zijnde Harley-Davidson motoren uit de Sportster, Dyna, Softail, Touring, V-rod en Adventure familie en de inruil- en financieringsmogelijkheden.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
US Bikes
Een stukje historie: BMW in 1969 - Alle modellen die in 1969 op de markt kwamen droegen de typeaanduiding /5. Bovendien zou vanaf dit moment de cilinderinhoud af te leiden zijn van de typenaam. Zo kwam er de 500 cc-R 50/5, de 600cc-R 60/5 en de 750cc-R 75/5. Ontwerptechnisch was de serie een sprong vooruit. De motorfietsen waren dan ook helemaal nieuw ontwikkeld. Er was volop gebruikgemaakt van chroom en kleur, de frames hadden duidelijke kenmerken van het Norton Featherbed frame, met een aangebout achterframe, maar voortaan zonder de kogels voor de zijspanbevestiging. De uitlaten waren licht omhoog gebogen en droegen zo bij aan het moderne uiterlijk. De zweefzadels waren voorgoed afgezworen. De krukas draaide voortaan in glijlagers, evenals de drijfstangen. Een heel belangrijke wijziging was de verplaatsing van de nokkenas. Doordat die nu onder de krukas lag, konden de stoterstangen naar de onderkant van de cilinders verhuizen. Die cilinders kwamen daardoor hoger te zitten, waardoor er meer grondspeling ontstond en de hellingshoek in bochten groter werd. Bovendien kwam het zwaartepunt van de motor lager te liggen. De 6 Volt elektrische installatie was vervangen door 12 V. Alle modellen hadden een startmotor, hoewel ook nog een kickstarter was gemonteerd. Dankzij de verbeterde stuureigenschappen kon met name het topmodel R 75/5 meekomen met sterkere concurrenten zoals bijvoorbeeld de Honda CB 750 Four. Die leverde weliswaar 67 pk (de R 75/5 “slechts” 50), maar was ook 40 kg zwaarder dan de R 75/5. Bovendien waren de machines zo mogelijk nog degelijker en betrouwbaarder dan hun voorgangers. Dit was uiteraard bij de presentatie in 1969 nog niet bekend, maar is inmiddels duidelijk gebleken. Ook uiterlijk zag het motorblok er moderner uit. Met name de luchtfilterkast die helemaal geïntegreerd was in het motorblok, in tegenstelling tot de eerder toegepaste losse luchtfilterhuizen op de versnellingsbak. Er werden vóór duplextrommelremmen en achter simplexremmen toegepast.
© 2000 - 2025 Motoroccasion