Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  STREET GLIDE SPECIAL 114 - 2021

Garantie: Ja
14500 Km
ZWART
harley-davidson - street-glide-special-114
harley-davidson - street-glide-special-114
harley-davidson - street-glide-special-114
harley-davidson - street-glide-special-114
harley-davidson - street-glide-special-114
harley-davidson - street-glide-special-114
harley-davidson - street-glide-special-114
harley-davidson - street-glide-special-114
harley-davidson - street-glide-special-114
harley-davidson - street-glide-special-114
harley-davidson - street-glide-special-114
harley-davidson - street-glide-special-114
harley-davidson - street-glide-special-114
harley-davidson - street-glide-special-114
harley-davidson - street-glide-special-114
harley-davidson - street-glide-special-114
harley-davidson - street-glide-special-114
harley-davidson - street-glide-special-114
harley-davidson - street-glide-special-114
harley-davidson - street-glide-special-114
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: Handgeschakeld

Deze in nieuwstaat verkerende streetglide special is voorzien van de volgende opties:

*smoke knipperlichten
*smoke windscherm
*GTS radio
*docking kit
*Sissybar
*L.E.D. koplamp E11 keur
*HD handvatten
*Screaming eagle uitlaat dempers E4

5hd1, Belgische motor inc alle papieren 2 sleutels


U bent van harte welkom voor een proefrit
Alle genoemde prijzen zijn inclusief nederlands kenteken, bpm, btw en afleverkosten.

Op onze website www.americanbikestore.nl kunt u van elke motorfiets minimaal 25 grote foto's bekijken.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
American Bike Store
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1945 - De oorlog is voorbij en Harley-Davidson heeft uiteindelijk 90.000 motoren voor het leger gebouwd, WLA (A van Amerika) en WLC (met de C van Canada). Zelfs Rusland, toen nog bondgenoot van de US, heeft WLA's gekocht in de oorlog. Er zouden ook kleinere aantallen naar het Verenigd Koninkrijk, Zuid-Afrika, en andere bondgenoten zijn verscheept. Veel WLA's werden vervoerd naar bondgenoten onder het Lend-Lease programma. De grootste ontvanger was de Sovjet-Unie, goed voor meer meer dan 30.000 WLAs. De productie van de WLA zou na de oorlog stoppen maar opnieuw worden gestart voor levering tijdens de Koreaanse oorlog in de jaren 1949-1952. De meest WLA's in het naoorlogse westen na de oorlog zou worden verkocht als overtollig en naar civiel gebruik worden omgebouwd. De vele verkrijgbare motorfietsen zijn erg goedkoop en zouden leiden tot de opkomst van de chopper en andere stijlen, evenals de daarmee gepaard gaande biker cultuur. Menig jonge soldaat zou naar huis komen in de hoop op een Harley-Davidson te rijden zoals hij ook deed in de oorlog. Dit leidde tot een grote naoorlogse populariteit van zowel de motor als het bedrijf in het algemeen. Echter, dit heeft er ook voor gezorgd dat er maar weinig originele WLA's te vinden zijn in de VS of zelfs West-Europa. Een aanzienlijk aantal WLA's werd achtergelaten in de Sovjet-Unie en ofwel opgeslagen of kwam in particuliere handen terecht. Met weinig toegang tot onderdelen, geen chopper cultuur en geen exportmogelijkheden naar het Westen zijn veel van die WLA's bewaard gebleven tijdens de Koude Oorlog. Rusland en andere voormalige Sovjet-landen zijn nu een belangrijke bron van WLA's en onderdelen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion