Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  STREET BOB 114 FXBBS - 2021

8878 Km
Special Paint
harley-davidson - street-bob-114-fxbbs
harley-davidson - street-bob-114-fxbbs
harley-davidson - street-bob-114-fxbbs
harley-davidson - street-bob-114-fxbbs
harley-davidson - street-bob-114-fxbbs
harley-davidson - street-bob-114-fxbbs
harley-davidson - street-bob-114-fxbbs
harley-davidson - street-bob-114-fxbbs
harley-davidson - street-bob-114-fxbbs
harley-davidson - street-bob-114-fxbbs
harley-davidson - street-bob-114-fxbbs
harley-davidson - street-bob-114-fxbbs
harley-davidson - street-bob-114-fxbbs
harley-davidson - street-bob-114-fxbbs
harley-davidson - street-bob-114-fxbbs
harley-davidson - street-bob-114-fxbbs
harley-davidson - street-bob-114-fxbbs
harley-davidson - street-bob-114-fxbbs
harley-davidson - street-bob-114-fxbbs
harley-davidson - street-bob-114-fxbbs
harley-davidson - street-bob-114-fxbbs
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Zeer nette en dikke Custom Harley davidson FXBBS Softail Street Bob 114ci m8.

Bouwjaar 2021
Km stand 8000

De motor word afgeleverd met Nederlands kenteken.

Hij start en rijd als nieuw en alles werkt zoals het hoort.

Vele dure extra's zoals
Special Paint set
Custom achterspatbord 
Led verlichting ingebouwd
Custom zadel
Voorvork cover Full black
Spoiler
Koplamp fairing 
Fat dragbar stuur
Custom footpegs
Sidemount kenteken houder 
Led knipperlichten voor 
Custom handvaten
Alarm / fob

Prijs €17.990,- Incl 6 maanden garantie en een beurt.

Inruil en financiering mogelijk.

Voor meer informatie kunt u bellen of mailen.
  • J&M Motorcycles is gespecialiseerd in de in- en verkoop van Harley-Davidson motoren. Met meer dan 40 motoren op voorraad is er genoeg te bekijken in onze showroom. Heeft u zin om eens langs te komen en rond te kijken, twijfel dan niet en rijd eens langs.

    Heeft u interesse in een van onze motoren neem dan contact op voor het maken van een afspraak. Bij ons is alle inruil mogelijk, bent u benieuwd naar wat wij voor u kunnen betekenen dan kunt u ons vrijblijvend contacteren. 

    Heeft u interesse in een van onze motoren maar heeft u het budget nog niet? Geen probleem, neem contact met ons op voor de financieringsmogelijkheden. 

    Openingstijden:
    Maandag      9:30 - 18:00
    Dinsdag        9:30 - 18:00
    Woensdag    9:30 - 18:00
    Donderdag   9:30 - 18:00
    Vrijdag          9:30 - 18:00
    Zaterdag      9:30 - 17:00

    Neem voor uw bezoek altijd even contact met ons op! Zo voorkom je een teleurstelling.


    Tel: +31620454790 (24/7 bereikbaar via whatsapp)
    Email: info@jmmotorcycles.nl
    Adres: Haspelweg 37, 5751JH Deurne


    Alle informatie is onder voorbehoud van druk-, zet-, prijs-, en programmeerfouten. Alle afbeeldingen zoals deze getoond worden zijn auteursrechtelijk beschermd en mogen niet worden gebruikt door derden.

  • Deze motor is geprijsd inclusief tenaamstelling, 10 dagen wegrijverzekering, 6 maanden garantie en een afleverbeurt. Dat houd in:
    - Het verversen van de primaire olie, transmissie olie en motorolie
    - Vervangen van oliefilter
    - Algehele controle van de motor aan de hand van checklist
    - Zes maanden garantie op de gehele motor
    - 10 dagen gratis all-risk verzekerd rijden
    - Tenaamstelling (en eventuele vrijwaring) bij afleveren van de motor

    Alle inruil is mogelijk.
    Vraag naar de financieringsmogelijkheden. 

    Optioneel: Motorcheck incl. 12 of 24 maanden garantie tegen meerprijs.

     

Opties en Accessoires:
114Ci, Alarmsysteem, Alarmverlichting, Beveiliging / alarmsysteem, handvaten, andere, knipperlichten, andere, kuipdelen, andere, Originele uitlaat, Solo seat, Special Paint, stuur, ander, Voorvorkbeschermers




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
J&M Motorcycles
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1955 - Behoorlijk tegenvallend was de daaropvolgende creatie, de 250 cc twin (twee 125s gekoppeld) die gefabriceerd werd in 1953 en 54. In 1955 ontwierp Tonti een recordbreker. Er werd in die dagen al gebruik gemaakt van windtunnels en andere faciliteiten en technieken die men vanuit hun vliegtuigkennis ook in deze industrie toepasten. De vliegtuigproductie had men in die dagen meer naar de civiele sector laten glijden. De recordbreker werd aangedreven met dubbele-OHC motoren met een 48 cc en 75 cc capaciteit. Dit was een voorbeeld van de eerste -vliegende sigaren- die erg laag waren en bijna 3 meter lang. Het motorblok werd achter de bestuurder geplaatst. De achterwaarts geplaatste cilinders werden onder een hoek van 20 graden geplaatst. De overmaat nokken werden met een ketting aangedreven. Boring en slag waren 44,5 bij 43 mm voor de grotere en 40 mm bij 39 mm voor de kleinere cilinder. En met een compressieverhouding van 10:1 was het vermogen een dikke 9 pk bij 11.000 toeren voor de 75 cc en 7 pk bij 12.000 toeren voor de 48 cc - behoorlijk goede cijfers wanneer je je bedenkt dat dit zich afspeelde in 1955 waarbij de brandstof in die tijd ook nog niet van de kwaliteit was die we nu kennen. Het motorblok, die was uitgerust met een oliebad smering, lag in lijn met een vier-versnellingen schakelbak. De eindaandrijving geschiedde met een ketting. Het gewicht was 97 kilogram, de velgdiameter 18 inch.
© 2000 - 2024 Motoroccasion