Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  SPORTSTER XLH 883 HUGGER - 1990

Garantie: Nee
Onbekend
Antraciet
harley-davidson - sportster-xlh-883-hugger
harley-davidson - sportster-xlh-883-hugger
harley-davidson - sportster-xlh-883-hugger
harley-davidson - sportster-xlh-883-hugger
harley-davidson - sportster-xlh-883-hugger
harley-davidson - sportster-xlh-883-hugger
harley-davidson - sportster-xlh-883-hugger
harley-davidson - sportster-xlh-883-hugger
harley-davidson - sportster-xlh-883-hugger
harley-davidson - sportster-xlh-883-hugger
harley-davidson - sportster-xlh-883-hugger
harley-davidson - sportster-xlh-883-hugger
harley-davidson - sportster-xlh-883-hugger
harley-davidson - sportster-xlh-883-hugger
harley-davidson - sportster-xlh-883-hugger
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
!! STOERE CUSTOM HARLEY DAVIDSON XLH 883 HUGGER VOOR €4599 !!

Datum 1ste toelating 30-06-1990 / 35 kW (48 pk) / Vele Custom opties / 217 kg.


  • INRUIL WELKOM.


    MotoRestyle
    Leroy Tigchelaar
    Hommel  9
    7317 BL  Apeldoorn
    Leroy  06-52831572 

    mail :  info@motorestyle.nl
    website: www.motorestyle.nl
    Geopend : maandag t/m vrijdag van 09.00 tot 17.00 uur
    Zaterdag : van 10.00 tot 16.00 uur

    Voor een bezichtiging of proefrit graag eerst even bellen !

    Wij beantwoorden geen  "wat is de uiterste prijs"  mails.
    Garantie tegen meerprijs van € 295,-  ( niet op alle motoren )

    -


  • Wij bieden bij al onze motoren 5 dagen gratis verzekering.





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
MotoRestyle
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1983 - De grootste voorsprong behaald men in 1983 in de racerij met de Interceptor (VFR), waarbij zowel het technische als presterende niveau enorm opgetild wordt voor wat betreft de latere toepassing in een productiemachine. Honda's eerste "traditionele" V-twin custom motorfiets is de Shadow waarin wel toepassingen als vloeistofkoeling en cardanasaandrijving worden gecombineerd met een klassieke look. Het biedt daardoor ruimte voor Honda om zich in dit segment te begeven. Anders dan de andere customproducenten die vooral probeerden te stylen werd deze gebouwd om te presteren en daardoor meteen een enorme motorhit waarmee Honda in aantallen één van de topprodukties van die dagen leverde. Samen met de VFR Interceptor waren eerste Magna's en later de Shadows de toonbeelden van de explosieve groei van Honda.
© 2000 - 2025 Motoroccasion