Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  SPORTSTER XL 1200 R ROADSTER - 2017

Garantie: Ja
4708 Km
Zwart
harley-davidson - sportster-xl-1200-r-roadster
harley-davidson - sportster-xl-1200-r-roadster
harley-davidson - sportster-xl-1200-r-roadster
harley-davidson - sportster-xl-1200-r-roadster
harley-davidson - sportster-xl-1200-r-roadster
harley-davidson - sportster-xl-1200-r-roadster
harley-davidson - sportster-xl-1200-r-roadster
harley-davidson - sportster-xl-1200-r-roadster
harley-davidson - sportster-xl-1200-r-roadster
harley-davidson - sportster-xl-1200-r-roadster
harley-davidson - sportster-xl-1200-r-roadster
harley-davidson - sportster-xl-1200-r-roadster
harley-davidson - sportster-xl-1200-r-roadster
harley-davidson - sportster-xl-1200-r-roadster
harley-davidson - sportster-xl-1200-r-roadster
harley-davidson - sportster-xl-1200-r-roadster
harley-davidson - sportster-xl-1200-r-roadster
harley-davidson - sportster-xl-1200-r-roadster
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Deze XL1200CX Sportster Roadster is gebouwd voor de rijder die houdt van klassieke looks, sportieve prestaties en rauw Harley-DNA. Met slechts 4.708 km op de teller en een reeks hoogwaardige upgrades is dit een unieke motor in topstaat.

Bouwjaar: 2017
Kilometerstand: 4.708 km
Motorblok: 1200cc V-Twin
Kleur: Zwart

Uitgevoerd met:
    •    Cobra uitlaatsysteem – diepe, krachtige sound
    •    Screamin’ Eagle luchtfilter – extra ademruimte voor meer vermogen
    •    Bij ons in onderhoud geweest – volledige historie bekend, uitstekend onderhouden

De Roadster is de sportiefste telg uit de Sportster-familie, met inverted voorvork, dubbele schijfremmen voor, en een kortere, agressieve geometrie die zorgt voor strak rijgedrag. Combineer dat met het brute 1200cc-blok en je hebt een motor die net zo goed presteert als hij eruitziet.

Waarom kiezen voor deze XL1200CX?
    •    Zeer lage kilometerstand
    •    Professioneel onderhouden bij onze werkplaats
    •    Subtiele, kwalitatieve performance-upgrades
    •    Klaar voor zorgeloze kilometers
 
  • ------

    Lowlands Biker Store in Zwolle.

    2400 m2 motorplezier en gezelligheid! Ruim aanbod van (Custom-made) Harley Davidson, Indian Motorcycle, Royal Enfield, Moto Guzzi en Aprilia motoren. 

    - Official Dealer Indian Motorcycle
    - Official Dealer Royal Enfield (FLAGSHIP STORE VAN NL)
    - Official Dealer Moto Guzzi
    - Official Dealer Aprilia


    Tel: 038-4211701 Whatsapp: 06-28452169

    OPENINGSTIJDEN:
    Maandag:
    Op afspraak
    Dinsdag: 09.00 - 18.00
    Woensdag: 09.00 - 18.00
    Donderdag: 09.00 - 21.00
    Vrijdag: 09.00 - 18.00
    Zaterdag: 09.00 - 17.00
    Zondag: Gesloten





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Lowlands Biker Store
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1958 - 1958 250 cc Aermacchi Chimera Dit nieuwe model werd geďntroduceerd in 1956. Alhowel er veel belangstelling werd getoond verkocht dit model niet goed, zowel in als buiten Italië. Daarop werd besloten dit model te strippen om er een meer bijzondere machine van te maken. Bianchi keerde terug naar de tekentafel met in zijn achterhoofd de duidelijke opdracht om zo min mogelijk verdere fabricagekosten te maken. Dit verklaart de enkele-buis achterbrug en de horizontale positie van het blok, beide toepassingen die voor de originele eerste uitvoering werden gebruikt. Op dat momemt, toen Italiaanse designers overmaat-zuigerstangen als een must zagen besloot Bianchi de Chimera een andere drijfstang te geven, de zgn. push-rod . Dit was in het belang van een vereenvoudigde onderhoudsintensiteit en maakte een OHC inrichting niet noodzakelijk. In de verdere ontwikkeling van een race-versie voor Aermacchi werd dit concept dan ook succesvol. De eerste introductie van de Chimera was een 175 cc machine maar eerder was achter de schermen ook al gewerkt aan een 250 cc versie waardoor beide modellen gezamenlijk op de wegen verschenen. Gedurende een lange tijd werd door Aermacchi hun sportpotentieel onderzocht. In 1957 werd een getuned 175 cc model, met 16 pk in plaats van de standaard 14 pk (beide bij 8.000 toeren), beschikbaar gemaakt voor gebruik in de Italiaanse GP s. Later werden de 250 cc modellen populair onder de racers. Het debuut van deze machine geschiedde tijdens de in 1960 gehouden Duitse GP met als coureur Alberto Pagani en was een zo groot succes tusse de creme de la creme dat men besloot deze macine in een beperkt aantal ook particulier aan te bieden.
© 2000 - 2025 Motoroccasion