|
Motor | Revolution® Max 1250T |
Boring x slag | 105|72.3 |
Cilinder inhoud | 1252 |
Comp. verhouding | 12.0:1 |
Kleppen | |
Brandstof toevoer | Electronic Sequential Port Fuel Injection (ESPFI) |
Ontsteking | |
Vermogen | |90| |
Max. koppel | 125|6000 |
Koppeling | |
Versnellingsbak | 6 versnellingen, 49/89 verhouding |
Verhouding | 12.21 |
Overbrenging | |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 11.8 |
Topsnelheid | |
ABS | |
Frame | |
Vering voor | 43 mm upside-down vork met verstelbare compressie, rebound en veervoorspanning. Aluminium kroonplaten. |
Vering achter | Op de linkage bevestigde piggyback monoschokdemper met verstelbare compressie, rebound en veervoorspanning |
Remmen voor | radiaal bevestigde, monoblock 4-zuiger remklauw |
Remmen achter | zwevende 1-zuiger remklauw |
Voorband | 160/70TR17 73V |
Achterband | 180/70R16 77V |
Wielbasis | 1520 |
Lengte | 2270 |
Breedte | |
Hoogte | |
Zithoogte | |
Drooggewicht | 221 |
Leverbare kleuren | Vivid black, White Sand Pearl,Gray Haze,SPORTSTER™ S Start vanaf € 21.125 1 4 kleurenbeschikbaar Vivid Black White Sand Pearl Gray Haze Bright Billiard Blue |
Beschrijving | Sportster™ S is het eerste hoofdstuk in een heel nieuw boek in de Sportster saga. Een icoon dat in 1957 begon met het overklassen van de concurrentie blaast nu alle hedendaagse standaarden omver. Het volgende hoofdstuk in een eeuw legendarische V-Twin is begonnen. Revolution™ Max is een vloeistofgekoelde aandrijflijn met dubbele bovenliggende nokkenassen en variabele kleptiming. Hij biedt meer dan genoeg koppel en een onmiddellijke powerband die is afgestemd om de controle van de rijder te maximaliseren.
Het biedt onder andere: Revolution ™ Max 1250T aandrijflijn, 09 mm rond TFT display scherm, Bluetooth™ connectiviteit en navigatie, Bochtenverbeterde veiligheidsverbeteringen met o.a. ABS en Traction Control, Selecteerbare en aanpasbare rijmodi, Volledige LED-verlichting, verstelbare performance vering en Cruise Control
|