Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  SPORTSTER ROADSTER XL 1200 CX - 2017

Garantie: Ja
14274 Km
BLACK
harley-davidson - sportster-roadster-xl-1200-cx
harley-davidson - sportster-roadster-xl-1200-cx
harley-davidson - sportster-roadster-xl-1200-cx
harley-davidson - sportster-roadster-xl-1200-cx
harley-davidson - sportster-roadster-xl-1200-cx
harley-davidson - sportster-roadster-xl-1200-cx
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2017

XL1200CX Sportster Vivid Black

Vol met accesoires t.w.v. € 4570,- !!

Motor staat te koop namens klant, inruil beperkt mogelijk.

Neem gerust contact op met één van onze verkopers ( Dex, Rico, Henk of Pascal).

Harley-Davidson Rotterdam is een officieel erkend Harley-Davidson dealer. Al onze motoren worden door onze H-D gecertificeerde monteurs nagekeken en klaargemaakt.

Wij hebben altijd een voorraad van meer dan 100 Harley-Davidson motoren.

U kunt bij ons een financiering aangaan .

Inruil van alle merken motoren is mogelijk.

In onze kledingshop treft u een uitgebreid aanbod motorkleding, helmen, handschoenen en accessoires.

Voor meer informatie kunt u contact met ons opnemen via telefoonnummer: 010-7900130
Mail : sales@harleydavidsonrotterdam.nl

U bent van harte welkom voor een proefrit.

Openingstijden :
Dinsdag 09:00 tot 17:30
Woensdag 09:00 tot 17:30
Donderdag 09:00 tot 17:30
Vrijdag 09:00 tot 17:30
Zaterdag 08:30 tot 17:00

Adres :
Harley-Davidson Rotterdam
1ste Tochtweg 2A
2913 LP Nieuwerkerk a/d IJssel




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Harley-Davidson Rotterdam
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1946 - De bedoeling van dhr Honda was om de opgekochte motorblokken op een fietsframe te monteren. In oktober van 1946 had zijn kleine fabriekje in Hamatatsu een complete productielijn met omgebouwde fietsframes naar een tweetakt motorfiets. Omdat er ernstige brandstoftekorten waren paste men de blokken aan om op terpentine te lopen. Deze brandstof destilleerden ze zelf (!) uit dennenbomen en werd door geheel Japan verkocht. Terpentine of terpentinegas was natuurlijk niet het meest geschikte destillaat om het blokje te laten snorren en men moest daarom eerst een straf stukje op de pedalen om het blok op temperatuur te brengen. Honda's eerste motorfietsen waren erg succesvol en al gauw werden alle blokken opgebruikt. Door de uitstekende start beschikte men over voldoende cash-flow om geheel in eigen huis de productie te laten verlopen. Men begon daarop met het ontwerpen en bouwen van een 50 cc motorblok.
© 2000 - 2024 Motoroccasion