Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  SPORTSTER FORTY-EIGHT XL 1200 X - 2020

Bouwjaar:
2020
Kleur:
RIVER ROCK GRAY DENIM
Vermogen:
Teller:
3.860 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Nee
harley-davidson - sportster-forty-eight-xl-1200-x
harley-davidson - sportster-forty-eight-xl-1200-x
harley-davidson - sportster-forty-eight-xl-1200-x
harley-davidson - sportster-forty-eight-xl-1200-x
harley-davidson - sportster-forty-eight-xl-1200-x
harley-davidson - sportster-forty-eight-xl-1200-x
harley-davidson - sportster-forty-eight-xl-1200-x
harley-davidson - sportster-forty-eight-xl-1200-x
harley-davidson - sportster-forty-eight-xl-1200-x
harley-davidson - sportster-forty-eight-xl-1200-x
harley-davidson - sportster-forty-eight-xl-1200-x
harley-davidson - sportster-forty-eight-xl-1200-x
harley-davidson - sportster-forty-eight-xl-1200-x
harley-davidson - sportster-forty-eight-xl-1200-x
harley-davidson - sportster-forty-eight-xl-1200-x
harley-davidson - sportster-forty-eight-xl-1200-x
harley-davidson - sportster-forty-eight-xl-1200-x
harley-davidson - sportster-forty-eight-xl-1200-x
harley-davidson - sportster-forty-eight-xl-1200-x
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: Handgeschakeld
Algemene staat: zeer goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: zeer goed
Garantie: Anders
Garantie: Tot 1 juli 2026 (extra, garantie mogelijk, voor voorwaarden zie de website)
Fabrikant: Harley--Davidson Laan van Vredenoord 33 2289DA Rijswijk, NL 070-7574900 www.harley-davidson.com/nl/nl/ info@harley-davidson.com
EU verantwoordelijke: Harley--Davidson Laan van Vredenoord 33 2289DA Rijswijk, NL 070-7574900 www.harley-davidson.com/nl/nl/ info@harley-davidson.com

In vrijwel nieuwstaat verkerende Harley-Davidson XL1200X Forty Eight Sportster 1200 van 2020:

1.202 cc;
5 versnellingen;
River Rock Gray Denim;
Slechts 3.860 km (NL-motor);
ABS;
Boardcomputer;
D&D Bobcat 2:1 uitlaat Carbon sportuitlaat;
Rough Crafts luchtfilter;
Dynojet Powervision PV4 tuning;
LED knipperlichten;
High Power Led koplamp;
Onderdelen de-chromed;
Burly Brand slammer schokbrekers;
Custom spatborden voor + achter;
Verhoogde brandstoftank-kit;
Sidemount kentekenplaathouder;
Flush tankdop;
Druppellader aansluiting;
HD-Alarm.

Deze Forty Eight is absoluut schadevrij, technisch volledig in orde en optisch een ‘10-’ op en schaal van 1:10 en wordt geleverd met garantie tot 1 juli 2026 (extra garantie mogelijk).

= Bedrijfsinformatie =

Onze prijzen zijn marktconform. Daarom a.u.b. geen berichten sturen met biedingen, de vraag naar de uiterste prijs of waar de motor voor weg kan.

Voor een bezichtiging en/of proefrit bel 06-22829608 om teleurstellingen te voorkomen. Let wel:
- Een bezichtingsafspraak is geen reservering. Mocht de motorfiets eerder verkocht worden dan zullen we u hiervan op de hoogte stellen;
- Een proefrit is mogelijk bij droog weer en de intentie tot aankoop. Indien er sprake is van inruil neem deze motorfiets dan mee zodat we van te voren de inruilwaarde kunnen bepalen.

Zie de website voor de andere op voorraad zijnde Harley-Davidson motoren uit de Sportster, Dyna, Softail, Touring, V-rod en Adventure familie en de inruil- en financieringsmogelijkheden.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
US Bikes
Industrielaan 11
Uden
Plan de route
06-22829608
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1980 - Vanaf 1980 kwamen de allroads op de markt. De R 80 G/S zou aan de basis staan van een lange lijn GS modellen, die uiteindelijk door zou groeien tot de zeer populaire R 1200 GS, die in de jaren nul tot de meest verkochte motorfietsen in Nederland zou horen. De GS serie vloeide voort uit de successen van Duitse rijders in de zware Enduro klassen eind jaren zeventig. Toen de R 80 G/S eenmaal op de wielen stond, sloeg het model direct aan. Bovendien droegen successen in de Dakar-rally ook bij aan de populariteit. De GS-en bleken echter ook zeer goede reismachines te zijn. Ze konden zwaar beladen worden en stuurden, ondanks de semi-terreinbanden, uitstekend. Door de hoge zit waren ze zeer controleerbaar en bovendien waren ze relatief licht geconstrueerd. Ze waren aanvankelijk voorzien van het nieuwe monolever veersysteem, een enkelzijdige achterwielophanging die niet alleen modern oogde, maar ook licht en sterk was en waardoor het achterwiel binnen enkele minuten in- en uitgebouwd kon worden. BMW bedacht er de naam "Reiseenduro" voor en zo worden deze motorfietsen ook gebruikt. Weinig mensen zullen een BMW GS daadwerkelijk als terreinmotor hebben ingezet. Intussen worden alle BMW tweecilinders in een GS versie geleverd. Latere versies werden uitgerust met het Sekundär Luft System om tot schonere uitlaatgassen te komen. De GS-serie plukte uiteraard de vruchten van alle ontwikkelingen, zoals de invoering van paralever, brandstofinjectie en katalysatoren. Dankzij de uitvinding van de kruisspaken konden ze, ondanks de spaakwielen, toch met tubelessbanden rijden.
© 2000 - 2025 Motoroccasion