Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  SPORTGLIDE - 2018

Bouwjaar:
2018
Kleur:
ZWART
Vermogen:
57 kW
Teller:
12.726 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
harley-davidson - sportglide
harley-davidson - sportglide
harley-davidson - sportglide
harley-davidson - sportglide
harley-davidson - sportglide
harley-davidson - sportglide
harley-davidson - sportglide
harley-davidson - sportglide
harley-davidson - sportglide
harley-davidson - sportglide
harley-davidson - sportglide
harley-davidson - sportglide
harley-davidson - sportglide
harley-davidson - sportglide
harley-davidson - sportglide
harley-davidson - sportglide
harley-davidson - sportglide
harley-davidson - sportglide
harley-davidson - sportglide
harley-davidson - sportglide
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: Handgeschakeld
Garantie: Aanvullende garantie in overleg mogelijk

Schade: schadevrij

Te koop: Harley Davidson Sportglide uit 2018 met maar 12750 km op de teller.

Deze prachtige sportglide is voorzien van de volgende opties:

*smoke knipperlichten
*Abs
*cruis controle
*afneembare koffers
*afneembaar windscherm,
*Sissybar
*navigatie

Motor is werkelijk nieuw.

Belgische 5HD1 motor, van de eerste eigenaar.

U bent van harte welkom voor een proefrit.
Alle genoemde prijzen zijn inclusief nederlands kenteken, bpm, btw en afleverkosten.

Op onze website www.americanbikestore.nl kunt u van elke motorfiets minimaal 25 grote foto's bekijken.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
American Bike Store
De Cres 16
Warmenhuizen
Plan de route
0226-393573
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1924 - Toen Franz Bieber al in 1924 Duits kampioen werd met een standaard R 32, besloot BMW de sportieve successen vast te houden door ook kopklepmotoren te ontwikkelen. In de jaren twintig, toen Duitsland nog gebukt ging onder de herstelbetalingen na de Eerste Wereldoorlog, bloeide BMW. Er werden in die periode ca. 27.000 motorfietsen verkocht, ondanks het feit dat BMW's duurder waren dan andere motorfietsen. Vanaf het begin waren de BMW motorfietsen door hun sterke frame geschikt voor zijspangebruik. Er waren contracten met zijspanfabrikanten en zodoende kon men soms ook al het droog gewicht mét zijspan aangeven. Incidenteel werden kleinere (eencilinder) modellen uitgebracht. Opvallend is dat geen enkele eencilinder ooit met een zijklepmotor werd gebouwd, hoewel dit bij de tweecilinders tot aan de Tweede Wereldoorlog wel gebeurde.
© 2000 - 2025 Motoroccasion