Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  SOFTAIL SLIM S FLSS - 2016

Garantie: Ja
23400 Km
GROEN
harley-davidson - softail-slim-s-flss
harley-davidson - softail-slim-s-flss
harley-davidson - softail-slim-s-flss
harley-davidson - softail-slim-s-flss
harley-davidson - softail-slim-s-flss
harley-davidson - softail-slim-s-flss
harley-davidson - softail-slim-s-flss
harley-davidson - softail-slim-s-flss
harley-davidson - softail-slim-s-flss
harley-davidson - softail-slim-s-flss
harley-davidson - softail-slim-s-flss
harley-davidson - softail-slim-s-flss
harley-davidson - softail-slim-s-flss
harley-davidson - softail-slim-s-flss
harley-davidson - softail-slim-s-flss
harley-davidson - softail-slim-s-flss
harley-davidson - softail-slim-s-flss
harley-davidson - softail-slim-s-flss
harley-davidson - softail-slim-s-flss
harley-davidson - softail-slim-s-flss
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Transmissie: Handgeschakeld

Te koop: Harley Davidson slim special uit 2016 met 24300 km op de teller.

Deze prachtige slim s is een echt collectors item aan het worden, tevens een van de laatste twin cams met het krachtige 1800cc motorblok.

Deze motor hebben wij voorzien van de volgend opties:

*Smoke knipperlichten
*zwarte hevels
*vance and hines uitlaat
*stage1 screamin eagle heavy breather luchtfilter
*stage1 software
*compleet zwarte voorvork
*dikke koplampring

Motor verkeerd in perfecte staat zoals u van ons gewend bent.

U bent van harte welkom voor een proefrit.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
American Bike Store
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: MOTO GUZZI in 1955 - In 1949 worden de eerste WKs gehouden en in de tijd dat Moto Guzzi deelnam slaagde het bedrijf erin om enthousiastelingen te blijven verbazen door het creëren van een reeks van innovatieve en constant succesvolle ontwerpen en machines in successie. Naast Carlo Guzzi omvatte het raceteam hoog opgeleide werktuigkundigen zoals Umberto Todero en Enrico Cantoni die samenwerkten met een ontwerper genaamd Giulio Cesare Carcano. Na het komen werken bij Moto Guzzi in 1936 was hij verantwoordelijk voor het creëren van een sensationele Guzzi 500 Eight Cilinder, door velen aangezien als de buitengewoonste machine met twee wielen aller tijden. Met zijn 90 graden V-motor, zijn achtcilinder met de extreemste capaciteit ooit, toonde men het uitzonderlijke technische niveau van de Mandello ontwerpafdeling aan. In 1955, tijdens zijn eerste officiële uitje, reed het bij wijze van proef de Grand Prix van België en gaf de Eight Cilinder een glimp van zijn buitengewone potentieel. Het jaar daarop ging de handrem eraf en met zijn 72 PK en 275 km/h ging men officieel op jacht naar de eerste triomfen. In 1957 verhinderde een overeenkomst onder Italiaanse producenten en de terugtrekking van Moto Guzzi uit de racerij een verdere ontwikkeling van deze spectaculaire machine.
© 2000 - 2024 Motoroccasion