Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  SOFTAIL DELUXE FLSTNI - 2004

Garantie: Ja
37544 Km
Vivid black
harley-davidson - softail-deluxe-flstni
harley-davidson - softail-deluxe-flstni
harley-davidson - softail-deluxe-flstni
harley-davidson - softail-deluxe-flstni
harley-davidson - softail-deluxe-flstni
harley-davidson - softail-deluxe-flstni
harley-davidson - softail-deluxe-flstni
harley-davidson - softail-deluxe-flstni
harley-davidson - softail-deluxe-flstni
harley-davidson - softail-deluxe-flstni
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Een zeer fraaie FLSTNI Softail Deluxe uit 2004. Motor is in onberispelijke staat zoals je op de foto's kunt zien. Mooie accessoires zoals chubby stuur, chrome achterbrug, tassenset, handvatten, bezels op passinglights en headlight, uitlaten met een zeer mooie donkere HD sound. Chrome en lakwerk is top en ook banden volop profiel. Mooie softail met lage km stand voor nog vele jaren HD plezier. Kom ook deze moter eens bij mij bekijken.
  • MCP Marty's Custom Parts voor vakkundig onderhoud, reparatie en customizing van Harley Davidson motoren. Zeer ruime ervaring waaronder ook in het officiele dealernetwerk.Originele Harley Davidson service parts etc en leveren van ook alle aftermarket accessoires. Tevens ophaalservice, aankoop en consignatie verkoop motoren. Vrijblijvende prijsopgave. Kom gerust eens bij mij langs en de koffie staat klaar. Je bent welkom in de wereld van Harley Davidson. Geopend van dinsdag t/m vrijdag 9.00 tot 12.00 en van 13.00 tot 17.00  zaterdag van 9.00 to 12.00





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Marty s Custom Parts
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Featherbedframe" betekent: Het Engelse merk Norton ontwikkelde in de herfst van 1949 een frame, dat in april 1950 werd geďntroduceerd. Het Featherbedframe, zo genoemd om de goede afvering, gaf de Nortons die ermee werden uitgerust een uitstekende wegligging en uitnemende stuureigenschappen. In hetzelfde jaar dat de frames werden toegepast behaalde Norton successen in de Junior- en Senior TT wegraces. Volgens de overlevering werd de naam Featherbed (= veren bed) bedacht door Harold Daniell, een motorcoureur die na zijn overwinning in de Junior TT opmerkte dat zijn racemachine zo comfortabel stuurde, dat hij erop in slaap had kunnen vallen. Tot de komst van het Featherbedframe hadden motorfietsfabrikanten altijd gezworen bij frames die werden geconstrueerd met behulp van gietstukken en waarin de pijpen met koper aan elkaar werden gesoldeerd. De lastechnieken van 1950 lieten echter toe dat buizen direct aan elkaar werden gelast met SIF-brons, dat een relatief lage verhittingstemperatuur nodig had. Het raceframe vond zijn vertaling in een seriegeproduceerde motorfiets voor het grote publiek met de introductie in 1952 van de Norton Dominator, een 500CC staande *twin. Pas in 1967 zou met de komst van de Norton *Commando het Featherbedframe worden verlaten, al bleef het daarna nog lange tijd de lieveling van de bouwers en berijders van café-racers, voor wie het tot 1970 in produktie werd gehouden. Het Featherbedframe is gastheer geweest voor een grote variëteit merken motorblokken. Enerzijds omdat het zoveel ruimte bood, dat elk type motorblok erin paste, anderzijds vanwege de al geroemde legendarische stuureigenschappen die het decennia lang tot de maatstaf voor een goed frame verhieven. Tot op heden gaan nog stemmen op die beweren dat het Featherbedframe onovertroffen is
© 2000 - 2025 Motoroccasion