Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  SOFTAIL DELUXE FLSTNI - 2005

Garantie: Ja
30875 Km
BORDEAUX ROOD
harley-davidson - softail-deluxe-flstni
harley-davidson - softail-deluxe-flstni
harley-davidson - softail-deluxe-flstni
harley-davidson - softail-deluxe-flstni
harley-davidson - softail-deluxe-flstni
harley-davidson - softail-deluxe-flstni
harley-davidson - softail-deluxe-flstni
harley-davidson - softail-deluxe-flstni
harley-davidson - softail-deluxe-flstni
harley-davidson - softail-deluxe-flstni
harley-davidson - softail-deluxe-flstni
harley-davidson - softail-deluxe-flstni
harley-davidson - softail-deluxe-flstni
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2005

Harley Davidson Softail deluxe FLSTNI uit 2005. Voorzien van zijtassen, hoog windscherm, mistlampen en sissybar.

Deze motor wordt geleverd met 3 maanden garantie.

Een motor kopen op afbetaling? Ook dat is mogelijk bij MotorCentrumWest! Het financieren van jouw nieuwe motor maken wij mogelijk in samenwerking met diverse financiering partners. Zo kunnen wij voor ieder een financiering op maat aanbieden. Neem voor meer informatie contact met ons op.

MotorCentrumWest
Al 16 jaar de Yamaha Exclusief dealer voor West Nederland. Altijd de nieuwste Yamaha modellen op voorraad. En keuze uit 50 jonge ocassions met 3 tot 12 maanden garantie. Kom langs in onze Showroom en overtuig Uzelf. Ook voor een financierings advies op maat bent U bij ons aan het juiste adres.
  • In deze aparte tijden van de Coronapandemie maakt MCW het toch mogelijk om met onze gebruikte en de meeste nieuwe motoren te kunnen proefrijden. Na een uitvoerige kennismaking en interesse peiling via email  is het mogelijk dat MCW met de door U gewenste motorfiets naar uw thuis locatie komt zodat U een proefrit kunt maken en de eventuele inruil motorfiets getaxeerd kan worden. Dit alles natuurlijk binnen de richtlijnen van het RIVM.
    Meer weten? Neem gerust contact op! 





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motor Centrum West
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1964 - De meest ingrijpende verandering aan de Golden Wing voor 1965 betrof hoofdzakelijk de transmissie. In plaats van de natte koppeling die werd gevoerd werd een droog type meerplaten koppeling toegepast en een meer robuustere vijf-bak werd gemonteerd. Verkocht over de gehele wereld waren deze modellen in grotere aantallen verspreid dan de Manx Nortons, 7Rs of G50s ooit. Het verhaal van de 350 cc Golden Wing is ook interessant. Het was eerst de bedoeling om het te laten deelnemen in de 500 cc competities en werd eind 1962 in gebruik genomen waarbij wederom een cilindervergroting werd toegepast. De 72 mm bij 72 mm boring en slag en het lichte gewicht tesamen met zijn wendbaarheid, vergelijkbaar met de BSA Victor, was aardig succesvol in de Italiaanse motorcross. Daarbij won men twee nationale kampioenschappen, alvorens men besloot dit op te geven en zich meer te concentreren op wegracers. Verbouwde modellen verschenen als produktiemotoren in 250 cc en 293 cc versies, beide met veel vermogen in de lagere toerentallen.
© 2000 - 2024 Motoroccasion