Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  ROAD KING CLASSIC FLHRCI - 2003

Garantie: Ja
86956 Km
Zwart
harley-davidson - road-king-classic-flhrci
harley-davidson - road-king-classic-flhrci
harley-davidson - road-king-classic-flhrci
harley-davidson - road-king-classic-flhrci
harley-davidson - road-king-classic-flhrci
harley-davidson - road-king-classic-flhrci
harley-davidson - road-king-classic-flhrci
harley-davidson - road-king-classic-flhrci
harley-davidson - road-king-classic-flhrci
harley-davidson - road-king-classic-flhrci
harley-davidson - road-king-classic-flhrci
harley-davidson - road-king-classic-flhrci
harley-davidson - road-king-classic-flhrci
harley-davidson - road-king-classic-flhrci
harley-davidson - road-king-classic-flhrci
harley-davidson - road-king-classic-flhrci
harley-davidson - road-king-classic-flhrci
harley-davidson - road-king-classic-flhrci
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Prijs
€ 8.499,--
Financiering ook mogelijk, informeer naar de mogelijkheden.
Bouwjaar
2003
Kilometerstand
86956km
kleur
zwart
Motor
1449cc 2-cilinder injectie
Transmissie
Schakel
Opties/specificaties
Harley-Davidson Road King classic, origineel Nederlands geleverde Road King, die goed is onderhouden. framenummer: 5HD. voorzien van Cruise Control, Verstralers LED, Koplamp LED, SCREAMING EAGLE uitlaat, kofferset, windscherm etc.. Betreft een 100th Anniversary uitvoering.

Deze motor wordt bij ons afgeleverd inclusief: afleverbeurt, te naamstellen, volle tank, originele sleutels en 6 maanden garantie.

 
Opties en Accessoires:
Cruisecontrol, Kofferset, Sportuitlaat, Verstralers, Windscherm




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Pels Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: MOTO GUZZI in 1950 - Het ongekende succes van de Guzzino opende de deur voor een andersoortige produktie van andere lage capaciteitsmotorfietsen. Van de Galletto, de originele hybride tussen scooter en een motorfiets, voor de Zigolo, een 98 CC lichtgewichtmotorfiets en de Lodola 175 CC. Deze was het laatste ontwerp van de hand van Carlo Guzzi zelf in 1956. in de hogere capaciteitsregionen werd in 1950 de toenmalig verouderde GTV 500 (later genoemd de Astore) vervangen door de Falcone 500. Deze Falcone word de droom van het meerendeel aan motorrijders in de jaren 50.
© 2000 - 2025 Motoroccasion