Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  LIVEWIRE - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
LIQUID BLACK / RED
harley-davidson - livewire
harley-davidson - livewire
harley-davidson - livewire
harley-davidson - livewire
harley-davidson - livewire
harley-davidson - livewire
harley-davidson - livewire
harley-davidson - livewire
harley-davidson - livewire
harley-davidson - livewire
harley-davidson - livewire
harley-davidson - livewire
harley-davidson - livewire
harley-davidson - livewire
harley-davidson - livewire
harley-davidson - livewire
harley-davidson - livewire
harley-davidson - livewire
harley-davidson - livewire
harley-davidson - livewire
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Brandstofsoort: Elektrisch
Transmissie: Automaat
Nieuw: Ja
CO?-uitstoot: 0 g/km
Garantie: Fabrieksgarantie
Garantie: 24 maanden na eerste tenaamstelling
Informeer naar de financial lease-mogelijkheden
Referentienummer: 55-01-66

!! KOM LANGS VOOR DE SCHERPSTE DEAL BIJ MOTOR SALOON, D.M.V. ACTIE PAKKETTEN OF BESTE INRUIL OP ONZE NIEUW MOTOREN !!

Een performance cruiser gebouwd voor vertrouwen en controle. De rijervaring biedt hetzelfde prestatieniveau als de S2 Del Mar. Met een gewicht van 196 kg kan de Mulholland een acceleratie van 0 naar 100 km/u in slechts 3,3 seconden behalen, met 84 pk en een koppel van 263 Nm tot beschikking van de rijder. In de stad komt deze elektrische motor tot een bereik van maximaal 195 kilometer ver, gecombineerd met stad en buitenwegen is het maximale bereik 146 kilometer.

De ergonomie van de Mulholland is volledig vernieuwd. Met een 6-inch (15 cm) stuurverhoger zijn de handvatten hoger en verder naar achteren geplaatst, waardoor de rijder een meer ontspannen en rechtopstaande zitpositie heeft. De Mulholland is uitgerust met 19-inch voor- en 17-inch achterwielen, voorzien van Dunlop Sportmax Roadsmart IV-banden. Dit maximaliseert het gebruik van de hellingshoeken van respectievelijk 55° links en 50° rechts.

= Bedrijfsinformatie =

Zondag 25 mei koopzondag! Geopend van 12:00-17:00.

Motor Saloon is een officieel erkend Harley-Davidson dealer. In onze showroom staan altijd meer dan 100 Harley-Davidson motoren op voorraad.
** Ruim aanbod nieuwe Harley's vindt u op www.motorsaloon.nl **
Nieuwe motoren en occasions worden door ons speciaal H-D opgeleide monteurs klaargemaakt d.m.v. een uitgebreide afleverbeurt.
Voor meer informatie kunt u contact met ons opnemen via telefoonnummer: 033-4617398




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motor Saloon
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Knucklehead" betekent: Bijnaam die in kringen van Harley-Davidson-liefhebbers ontstond voor het model E, de eerste v-twin kopklepper met een cilinderinhoud van 1000cc, die HarleyDavidson uitbracht in 1936. Dit model was onmiddellijk een succes en dat kon de Harley-Davidson-fabriek op dat moment goed gebruiken. Indian, in die tijd Harley’s enige concurrent, verkocht veel motorfietsen van haar topmodellen, de IndianFour en de Indian Chief, ondermeer aan gemotoriseerde afdelingen van de politie (police squads) in de Verenigde Staten en in de rest van de wereld. In datzelfde jaar 1936 slaagde fabriekscoureur en medeconstructeur Joe Petralli erin om het nationale snelheidsrecord in Daytona te verbeteren. Op een speciaal geprepareerd exemplaar wist hij een recordsnelheid te bereiken van 139.15 mijl (222,5 kilometer) per uur. Het E-model was in meerdere opzichten een nouveauté, want niet alleen het motorblok was totaal nieuw ontworpen, maar ook het rijwielgedeelte: frame, spatborden, voorvork, benzinetanks en dry sump olietank. Al snel werd het E-model (evenals het EL-model, de l stond voor hoge compressie en had een hogere topsnelheid dan de E-versie) het paradepaardje van de fabriek. In 1941 verscheen naast de 1000cc-versie een 1200cc-uitvoering, aangeduid met FL , waarmee tegemoet werd gekomen aan de vraag van het motorpubliek naar nog meer pk’s. Gedurende de Tweede Wereldoorlog werden weinig Knuckleheads gemaakt, omdat Harley-Davidson de handen vol had aan de oorlogsproduktie van militaire motorfietsen van het model WLA en WLC, bij ons bekend geworden onder de naam Liberator. De Knucklehead werd gemaakt tot en met 1947, waarna de fabriek het motorblok in 1948 verving door het Panhead motorblok, zoals dat door Harley-liefhebbers werd genoemd. De bijnaam Knucklehead voor deze motorfiets is van een ietwat cryptische herkomst en wordt vaak verkeerd uitgelegd. Wanneer knucklehead wordt gebruikt om een persoon mee aan te duiden, wordt er domoor of stommeling mee bedoeld. Bij dit type motorfiets zijn de knuckles de aluminium tuimelaarhuizen bovenop de cilinderkoppen (head), die van voren bezien gelijkenis vertonen met een dichtgeknepen vuist die naar voren wordt gestoten om er een slag mee toe te dienen en die is gestoken in een boksbeugel. Het is een esthetisch motorblok, een waar sculptuur uit chroom, aluminium en staal. Er zijn meer associaties mogelijk bij de aanschouwing ervan. Zo wordt de Knucklehead in België aangeduid met Doodskop. De Knucklehead is een zeer gezocht model Harley-Davidson, waarvoor als hij nog in de originele staat verkeert een hoge prijs wordt betaald.
© 2000 - 2025 Motoroccasion