Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  FAT BOY FLSTF - 2001

Bouwjaar:
2001
Kleur:
Caddilac brown
Vermogen:
Teller:
31.638 Mls
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
harley-davidson - fat-boy-flstf
harley-davidson - fat-boy-flstf
harley-davidson - fat-boy-flstf
harley-davidson - fat-boy-flstf
harley-davidson - fat-boy-flstf
harley-davidson - fat-boy-flstf
harley-davidson - fat-boy-flstf
harley-davidson - fat-boy-flstf
harley-davidson - fat-boy-flstf
harley-davidson - fat-boy-flstf
harley-davidson - fat-boy-flstf
harley-davidson - fat-boy-flstf
harley-davidson - fat-boy-flstf
harley-davidson - fat-boy-flstf
harley-davidson - fat-boy-flstf
harley-davidson - fat-boy-flstf
harley-davidson - fat-boy-flstf
harley-davidson - fat-boy-flstf
harley-davidson - fat-boy-flstf
harley-davidson - fat-boy-flstf
harley-davidson - fat-boy-flstf
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Specificaties FLSTF Bobber:

- 1450 cc
- 5 versnellingen
- Screamin eagle hydraulische nokkenaskettingspanners
- Gespaakte wielen ( nieuw)
- Shinko old style banden ( nieuw)
- Mustang cyclone seat ( geveerd)
- Thunderbike seat mount kit
- Stingray achterspatbord (ribbed)
- Heinz winglets 3 in 1 verlichting
- Nieuwe gaskabels
- Nieuwe remleiding voor
- Trompet uitlaten
- CPV Sidemount met stop taillight


FLSTF Fatboy uit 2001. Door ons geheel omgebouwd tot bobber. Vele nieuwe onderdelen en vele uren zijn er in dit project gestoken. Betreft een schade vrije motor. Foto's van originele staat zijn aanwezig. Motor is geheel opnieuw gespoten. Op de tank is gekozen voor caddilac brown, met de AMF striping. Spatborden zijn glanszwart afgewerkt. Voor ons een leuk project, voor u een unieke motor waar er maar 1 van is.
 




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Harliepleats
Bolswarderweg 4-A
Exmorra
Plan de route
0515-573899
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: TRIUMPH in 1925 - Colonel Claude v. Holbrook neemt de plaats van Schulte in. Holbrook is het echter ook eens met Schulte's mening over de automobielbranche en begint al snel met het produceren van auto's. Massa produktie van de 500 cc zijklepper Model 'P' met drie versnellingen en een kettingaandrijving voor minder dan 42,50 pond! Dat was de prijs van de in 1925 gelanceerde kaskraker. Deze werd met een duizendtal per week geproduceerd. Door de overbelasting in capaciteit werd de kwaliteit snel minder wat de reputatie van Triumph geen goed deed. Dit werd een beetje goedgemaakt door na het produceren van twintigduizend stuks de Mark II, de verbeterde versie, ter vervanging ten tonele te laten verschijnen. De markt is ondertussen uitgebreid naar tien landen en leunt zwaar op de export. De concurrent Banshee verdwijnt en de eigenaar George Bell komt bij Triumph werken.
© 2000 - 2025 Motoroccasion