Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  FAT BOY FLSTF - 2011

41250 Km
Zwart/Grijs Matallic
harley-davidson - fat-boy-flstf
harley-davidson - fat-boy-flstf
harley-davidson - fat-boy-flstf
harley-davidson - fat-boy-flstf
harley-davidson - fat-boy-flstf
harley-davidson - fat-boy-flstf
harley-davidson - fat-boy-flstf
harley-davidson - fat-boy-flstf
harley-davidson - fat-boy-flstf
harley-davidson - fat-boy-flstf
harley-davidson - fat-boy-flstf
harley-davidson - fat-boy-flstf
harley-davidson - fat-boy-flstf
harley-davidson - fat-boy-flstf
harley-davidson - fat-boy-flstf
harley-davidson - fat-boy-flstf
harley-davidson - fat-boy-flstf
harley-davidson - fat-boy-flstf
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Van Laar Motoren - In en Verkoop van Harley Davidson motoren bied aan deze:
Zeer mooie Harley-Davidson Fatboy.
Bouwjaar 2011.
Slechts 40dznd km.
Zeer scherpe prijs - ivm voorraad opruiming - Wij moeten ruimte maken!


✔️Super mooie Dikke Fat Boy - Wat een Mooie DIKKE fiets voorzien van zeer mooie Special paint deze moet je in het echt zien op de foto komt hij niet tot zijn recht.

✔️Dikke motor met een dik motorblok, de welbekende Twin Cam 96B met een cilinderinhoud van 1584 cc (96 cubic inch dus) - Heerlijke motor - Lekker veel koppel.
Aangepast luchtfilter - Hak teen schakelpedaal - Digitale olie/olietemperatuurmeter -  Motor verkeerd in extreem nette staat - Recent onderhoud gehad.

✔️Super mooie Dikke Harley-Davidson Fat-Boy bouwjaar 2011.

✔️Leasen - Betalen in termijnen - Verzekeren:
Particulier of zakelijk leasen - en het verzekeren van uw motor het kan allemaal.

















 








  • Van Laar Motoren - Een passie voor Harley-Davidson.
    Van Laar Motoren is gespecialiseerd in de in- en verkoop van motoren.
    Onze voorkeur gaat uit naar Harley-Davidson.
    Maar onze passie is motoren alles is welkom.

    Bezichtiging uitsluitend op afspraak:

    Woensdags t/m Zaterdags.

    Inruil - Inkoop:
    Alle inruil tegen handelsprijs is bespreekbaar.
    Wij zijn doorlopend opzoek naar mooie nette kloppende Harley-Davidson motoren voorkeur 5HD.
    Een andere mooie nette motor te koop? Altijd aanbieden! - Wij handelen de aankoop snel en discreet af - Wij zijn een RDW erkend bedrijf.

    Leasen - Betalen in termijnen - Verzekeren:
    Particulier of zakelijk leasen - en het verzekeren van uw motor het kan allemaal - kijk op www.vanlaarmotoren.nl voor de mogelijkheden.

    Bezorgen:
    Eventueel kunnen wij de bij ons aangekochte motor bij u thuis bezorgen voor slechts € 150.- binnen heel Nederland (Met uitzondering van de Waddeneilanden)

    Al 30 jaar ervaring in de motoren - En natuurlijk rijden wij zelf ook Harley-Davidson.
    Wij hebben altijd een mooie voorraad kritisch geselecteerde Harley-Davidson motoren op voorraad.


    Altijd bellen of mailen voor een afspraak/bezichtiging.

    Contact:
    www.vanlaarmotoren.nl
    info@vanlaarmotoren.nl
    0626816033

    Inkoop - Inruil - Uw motor verkopen?
    Inkoop/inruil van uw huidige motor tegen handelsprijs is bespreekbaar.
    Wij zijn altijd op zoek naar nette gebruikte motoren.




     




  • WIj ruimen op: SuperDeal!
    Deze motor bieden wij zeer scherp aan, dit om snel ruimte te maken voor een groot aantal nieuwe motoren die wij op korte termijn binnen gaan krijgen -  Dus pak uw voordeeel!


  • De geadverteeerde prijs is de Internet-Actieprijs:
    Handelsprijs - Zo mee geen garantie.

    Premiumpakket:
    Met 3 maanden garantie - en afleverbeurt + €1000.-
    3 maanden garantie, en proffessioneel gepoetst.


     

Opties en Accessoires:
1 jaar All Risk verzekering, Floorboards, hendels, andere, knipperlichten, andere, Rem/schakelset, Special Paint, steunen, andere en/of pedalen, stuur, ander, Uitlaat verchroomd, velgen, andere, wielen, andere




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Van Laar Motoren
Een stukje historie: AERMACCHI in 1958 - 1958 250 cc Aermacchi Chimera Dit nieuwe model werd gentroduceerd in 1956. Alhowel er veel belangstelling werd getoond verkocht dit model niet goed, zowel in als buiten Itali. Daarop werd besloten dit model te strippen om er een meer bijzondere machine van te maken. Bianchi keerde terug naar de tekentafel met in zijn achterhoofd de duidelijke opdracht om zo min mogelijk verdere fabricagekosten te maken. Dit verklaart de enkele-buis achterbrug en de horizontale positie van het blok, beide toepassingen die voor de originele eerste uitvoering werden gebruikt. Op dat momemt, toen Italiaanse designers overmaat-zuigerstangen als een must zagen besloot Bianchi de Chimera een andere drijfstang te geven, de zgn. push-rod . Dit was in het belang van een vereenvoudigde onderhoudsintensiteit en maakte een OHC inrichting niet noodzakelijk. In de verdere ontwikkeling van een race-versie voor Aermacchi werd dit concept dan ook succesvol. De eerste introductie van de Chimera was een 175 cc machine maar eerder was achter de schermen ook al gewerkt aan een 250 cc versie waardoor beide modellen gezamenlijk op de wegen verschenen. Gedurende een lange tijd werd door Aermacchi hun sportpotentieel onderzocht. In 1957 werd een getuned 175 cc model, met 16 pk in plaats van de standaard 14 pk (beide bij 8.000 toeren), beschikbaar gemaakt voor gebruik in de Italiaanse GP s. Later werden de 250 cc modellen populair onder de racers. Het debuut van deze machine geschiedde tijdens de in 1960 gehouden Duitse GP met als coureur Alberto Pagani en was een zo groot succes tusse de creme de la creme dat men besloot deze macine in een beperkt aantal ook particulier aan te bieden.
© 2000 - 2025 Motoroccasion