Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  ELECTRA GLIDE ULTRA CLASSIC FLHTCU - 2010

Garantie: Ja
25974 Km
Zwart
harley-davidson - electra-glide-ultra-classic-flhtcu
harley-davidson - electra-glide-ultra-classic-flhtcu
harley-davidson - electra-glide-ultra-classic-flhtcu
harley-davidson - electra-glide-ultra-classic-flhtcu
harley-davidson - electra-glide-ultra-classic-flhtcu
harley-davidson - electra-glide-ultra-classic-flhtcu
harley-davidson - electra-glide-ultra-classic-flhtcu
harley-davidson - electra-glide-ultra-classic-flhtcu
harley-davidson - electra-glide-ultra-classic-flhtcu
harley-davidson - electra-glide-ultra-classic-flhtcu
harley-davidson - electra-glide-ultra-classic-flhtcu
harley-davidson - electra-glide-ultra-classic-flhtcu
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
  • Dit is een BTW Motorfiets !
  • Met garantie en afleveringsbeurt + 350,-

  • Voor meer informatie even bellen naar:
    Van Vuuren Motoren 0184-642245 / 06-23594229
    Gijbelandsedijk 76 
    2974VE  Brandwijk


    Dins t/m Vrij open van 9-12 en van 13-17 uur
    Zaterdag geopend van 9-16 uur
     

  • Onze prijzen zijn gebaseerd op geen inruil!
    Inruil wel mogelijk.






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Van Vuuren Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1955 - In 1955 besloot men bij BMW zowel de voor- als de achterkant van de motorfietsen te verbeteren. De telescoopvork werd vervangen door een Earles schommelvoorvork en de plunjervering door een gewone achtervork met twee veer/dempereenheden. Dat zorgde voor een beter weggedrag, maar had ook nadelen: de schommelvork was eigenlijk ouderwets en stuurde bovendien zwaar, omdat er een flink gewicht heen en weer gezwaaid moest worden
© 2000 - 2024 Motoroccasion